کد خبر: 1200680
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: بهره مندی از این تفکر مهم ترین ظرفیت برای باز کردن گره از مشکلات مردم و جامعه است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(6آذر)، در آیین تجلیل از بسیجیان و ایثارگران اداره کل تامین اجتماعی استان لرستان به مناسبت هفته بسیج، با گرامیداشت این ایام  و تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اظهارداشت: بسیج شجره طیبه است.
مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه امام(ره) فرمودند بسیج روزی به تمام دنیا صادر می شود، افزود: امروز بسیج به عنوان الگوی تمام دنیا معرفی شده است.
وی با اشاره به اینکه همه مردم به گونه ای به تامین اجتماعی وصل است و این نهاد به دنبال ایجاد امنیت اجتماعی است، گفت: امنیت اجتماعی یکی از شاخصه های بسیج است.
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در ادامه با تاکید بر تکیه بر تفکر بسیجی برای رسیدگی به مشکلات مردم و باز کردن گره از این مشکلات خاطرنشان کرد: همه کسانی که در هر عرصه و جایگاهی در حال خدمت به مردم هستند یک بسیجی می باشند.  
مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: خدمت به خلق و رفع مشکلات مردم بزرگ ترین ارزشی است که باید بیشتر به آن توجه شود.
 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار