کد خبر: 1200613
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
پهپادهای حزب الله تاکنون چقدر برای رژیم صهیونیستی هزینه در بر داشته است.

جوان آنلاین: رسانه‌های عبری زبان بخش‌‌هایی از هزینه‌‌هایی که این پهپادها برای رژیم صهیونیستی به وجود آورده‌اند را منتشر کردند.

به گزارش تسنیم، روزنامه معاریو در گزارشی در این رابطه نوشت، هواپیماهای بدون سرنشین و شلیک موشک‌های ضد تانک از سوی حزب الله، تلفات گسترده‌ای برای اسرائیل در مرزهای شمالی‌اش به وجود آورده است.

به نوشته این رسانه عبری زبان، صرف ورود یک پهپاد به حریم هوایی (فلسطین اشغالی) باعث آماده باش در مناطق مختلف شده، آژیر خطر به صدا در آمده و بسیاری از شهرک نشینان در منطقه الجلیل سراسیمه به داخل پناهگاه‌ها می‌گریزند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم با اشاره به حادثه به وقوع پیوسته در حیفا ابتدا به روزنامه یدیعوت آحارانوت گفت: ارتش موفق شد یک پهپاد را که از داخل مرز لبنان آمده بود، سرنگون کند، این در حالی است که فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل در اظهار نظری متناقض مدعی شد که هیچ عملیات رهگیری پهپاد صورت نگرفته است.

یدیعوت آحارانوت در گزارشی دیگری خبر داد، با توجه به شرایط امنیتی حاکم بر مناطق هم مرز با جنوب لبنان، تل‌آویو دستور خالی ماندن این مناطق را برای یک ماه دیگر تمدید کرده است تا ده‌ها هزار نفر از شهرک نشینان ساکن شمال (فلسطین اشغالی) تا شعاع 5 کیلومتری مرز اجازه بازگشت به محل سکونت شان را نداشته باشد.

این رسانه عبری زبان همچنین فاش کرد، نهادهای رسمی اسرائیلی حاضر به همکاری برای تخلیه 10 شهرک از 24 شهرک واقع در شعاع 5 کیلومتری نیستند در حالی که شهرک نشینان تخلیه شده هم نمی‌دانند چه زمانی قادر خواهند بود به شهرک‌های خود بازگردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار