کد خبر: 1200352
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
فرمانده کل سپاه:
بسیج ضامن عزت و شرف مسلمانان در تمام جهان است.

جوان آنلاین: در هر نقطه‌ای که دشمن بخواهد شرف و کرامت مسلمانان را مورد تهدید قرار دهد، سپاه و بسیج در آن نقطه حاضر می‌شوند و دشمنان را تعقیب و میدان را برای ادامه سلطه دشمنان ناامن و تنگ می‌کنند و این واقعیتی است که امروز بخشی از آن در فضای مجازی نمایش داده شده است.
به گزارش سپاه نیوز، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در جریان سفر به استان یزد با حضور در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع بیمارستانی ۱۲۸ تختخوابی الزهرا (س) یزد، اظهار کرد: بسیج ضامن عزت و شرف مسلمانان در تمام جهان است.
سلامی با بیان اینکه سپاه حامل بخشی از رسالت‌های الهی است، تصریح کرد: سپاه علاوه بر این‌که مکلف است راه را چه در دریا، زمین و چه در هوا و زمین بر دشمنان نظام و دین خدا ببندد، مسئولیت دیگر ما این است که به کمک دستگاه‌های نظام برای خنثی کردن جنگ نرم بسیار پیچیده و فراگیر دشمن کمک کند. در هر نقطه‌ای که دشمن بخواهد شرف وکرامت مسلمانان را مورد تهدید قرار دهد، سپاه و بسیج در آن نقطه حاضر می‌شوند و دشمنان را تعقیب می‌کنند و میدان را برای ادامه سلطه دشمنان ناامن و تنگ می‌کنند و این واقعیتی است که امروز بخشی از آن در فضای مجازی نمایش داده شده است. فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد طهارت اخلاق جامعه ما را و معصومیت مظلومانه نوجوانان ما را با نماد‌های شیطانی آرزو‌های خود جابه‌جا کند و سپاه در این باره هم مسئول است. وی با بیان اینکه هر نقطه‌ای که تهدیدی ظاهر می‌شود، سپاه در آن نقطه نقش مؤثر خود را انجام می‌دهد، تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی واقعی با مقیاس جهانی که بیش از دو دهه است که در یک شکل فشرده و جدی و واقعی به ملت ایران تحمیل شده است از جمله مصادیق تهدیدات دشمنان علیه ملت ایران است.
فرمانده کل سپاه اجرای بیش از ۳۳۰ طرح بزرگ و عظیم ملی در عرصه خنثی‌سازی تحریم‌ها از جمله دستاورد‌های بزرگ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاست که توانسته میخ‌های مستحکمی بر تابوت سلطه دشمن در ایران عزیز بزند و گستره فعالیت خود را در خارج از مرز‌های ایران هم افزایش داده است. وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت قرارگاه‌های محرومیت زدایی بسیج و سپاه، گفت: این قرارگاه نقش عظیم و سازندگی کشور را به خوبی ایفا کرده است که مصادیق آن را در ایام کرونا، سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور شاهد بوده و هستیم. سردار سلامی با بیان اینکه بنا داریم طی سه سال آینده مجتمع بیمارستانی الزهرا (س) را در استان یزد افتتاح کنیم، گفت: سپاه با تمام ظرفیت تا آخر پای کار امنیت و آسایش ملت ایران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار