کد خبر: 1199953
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
افتتاح یک دبستان :
کلنگ احداث مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه دخترانه موقوفه ملامحمد در منطقه تبادکان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، راه اندازی طرح اجرایی حمل و نقل روستایی بخش‌های مرکزی، رضویه و احمدآباد و افتتاح یک دبستان توسط استاندار خراسان رضوی در قالب طرح تحول حاشیه شهر مشهد صبح امروز انجام شد.

 یعقوبعلی نظری  در این مراسم اظهار کرد: مناطق کمتر برخوردار شهر مشهد با توجه به تراکم جمعیت و کارهای ضروری زیرساختی مورد توجه دولت برای کاهش این معضلات هستند.

وی ادامه داد: عزم راسخی برای کاهش مشکلات مردم حاشیه شهر مشهد در میان مسئولان وجود دارد و انجام همه کارها، با نگاه اعتقادی و با هدف معنوی در مسیر استحکام نظام اسلامی و ارزش‌های آن، در نهایت به خدمت به مردم منجر می‌شود.
 

استاندار خراسان رضوی گفت: امیدواریم همه ما بتوانیم مبتنی بر طرح تحول حاشیه شهر مشهد، بخش عمده‌ای از مشکلات این محدوده از جمله کمبود سرانه فضای آموزشی بر حسب تراکم جمعیت را تا سال ۱۴۰۴ مرتفع نماییم.

وی همچنین در حاشیه مراسم طرح اجرایی حمل و نقل روستایی بخش‌های مرکزی، رضویه و احمدآباد اظهار کرد: همانطور که بارها تاکید کرده‌ایم، طرح تحول حاشیه شهر مشهد مبتنی بر مسائلی که در این محدوده وجود دارد، تهیه شده است و اقدامات عملی در حال اجراست.

استاندار خراسان رضوی در ادامه به فعالیت‌های اجرا شده پیرامون طرح تحول حاشیه شهر مشهد پرداخت و افزود: قریب به ۲۰۰ پروژه در سال گذشته طی اولین گام برای حاشیه شهر مشهد طراحی شد و چهار بخش عمده در اجرای طرح تحول حاشیه شهر مشهد مقدس مسئول هستند. در این راستا شهرداری مشهد با ۵۰ درصد منابع مالی عمرانی بیشترین سهم را در طرح تحول حاشیه شهر بر عهده دارد.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های حاکمیتی هم ۳۰ درصد از اعتبارات خود را به حاشیه شهر مشهد اختصاص داده‌اند که پروژه‌های مرتبط با این امر در حال اجرا است. همچنین خیرین عزیز بخش عمده‌ای از اقدامات را دنبال می‌کنند.

نظری با بیان اینکه نهادهای انقلابی سهم بسیار خوبی در توسعه حاشیه شهر مشهد بر عهده دارند، تاکید کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم مبتنی بر طرح تحول حاشیه شهر مشهد، بخش عمده‌ای از مشکلات این محدوده از جمله کمبود سرانه فضای آموزشی بر حسب تراکم جمعیت را تا سال ۱۴۰۴ مرتفع نماییم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار