کد خبر: 1199494
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: حاشیه شهر مشهد بر خلاف حواشی شهرهای دیگر از توان و‌ ظرفیت فوق‌العا‌ده بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد در مراسم افتتاحیه پنجمین کتابخانه سیار در مشهد، اظهار کرد: در جریان کتاب و کتابخوانی این روزها اختلالات و موانعی نظیر تغییر سبک زندگی، گسترش بی اندازه شبکه‌های مجازی و فضای مجازی و همچنین تغییر وضعیت معیشتی مردم و هزینه‌های سبد خانوار وجود دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مدیران شهری و فرهنگی نباید تسلیم این موانع شوند، ادامه داد: وجود کتابخانه‌های سیار یکی از اقدامات بسیار خوبی است که می‌تواند جریان کتابخوانی را بهبود و ارتقاء دهد.

وی خاطرنشان کرد: حاشیه شهر مشهد یکی از مواردی است که از سال‌های گذشته مورد توجه ویژه رهبر انقلاب بوده و به همین جهت ما هم نسبت به حاشیه شهر مشهد و رفع نقاط ضعف آن دغدغه جدی داریم.

گنابادی‌نژاد ضمن قدردانی از مدیران شهری بیان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی مدیران شهری در سال‌های اخیر بسیاری از ضعف‌ها و نواقص حاشیه شهر مشهد رفع شده ‌و امروز شاهد اتفاقات خوبی در این مناطق هستیم.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های فوق العاده حاشیه شهر مشهد متذکر شد: بسیاری از نیروهای انقلابی، شهدا، نخبگان و پزشکان ممتاز شهر مشهد در همین مناطق ساکن بودند و‌ رشد کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار