کد خبر: 1199474
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
استاندار خراسان رضوی در ادامه دیدارهای_نخبگانی خود با فعالان حوزه صادرات دیدار کرد و گفت: خبرخوب این جلسه این است که صادرات خراسان رضوی در ۷ماهه نخست امسال بیش از ۳۰ درصد رشد کرده و این جز همت تلاشگرانی همچون شما نیست.

 یعقوبعلی نظری  در نشست با صادرکنندگان استان که در قالب دیدارهای نخبگانی استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: برخی مصادیق مطرح شده در جلسه را به طور خاص پیگیری می کنیم چرا که حل مسائل این حوزه باید به طور جدی پیگیری شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: استان خراسان رضوی امسال رشد قابل توجهی در صادرات داشته است، معاونت اقتصادی استانداری و مدیران استان در این زمینه حمایت های خوبی داشتند و با فضای ایجاد شده زمینه این رشد به خوبی فراهم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان در حوزه‌های مختلف دارای مزیت‌های فراوان است، عنوان کرد: رشد ترانزیت در ابتدای سال نیز یک رشد جهشی بود و این‌ها نشان از اهتمام مدیران و فعالان این حوزه در کنار هم است.
نظری با اشاره به تلاش صنایع، کشاورزی، معادن و به خصوص حوزه های خدماتی برای رشد اشتغال استان ادامه داد: سال گذشته با ثبت رکورد ۱۰۶ هزار شغل خالص رتبه برتر کشوری در این زمینه به دست آمد و همانطور که در جلسه امروز هم به عنوان دغدغه یکی از صنایع مطرح کردند واقعا در نقطه ای قرار داریم که صنایع نیازمند کارگر تازه هستند.
استاندار خراسان رضوی به طرح‌های تحول استان پرداخت و یادآور شد: طرح های تحول در حوزه صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی افق گذاری شده و در حال پیگیری برای دستیابی به رشد قابل توجه در شاخص های این بخش‌ها هستیم.
وی با اشاره به اینکه سه راهبرد اساسی را در مدیریت استان دنبال می‌کنیم، تاکید کرد: عدم بروز التهاب، جبران عقب ماندگی‌‌ها و ایجاد جهش؛ سه راهبرد اصلی است که آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ کرده‌ایم.
نظری در پایان تاکید کرد: کلان پروژه قطار سریع السیر مشهد-تهران، شهر فرودگاهی و آزادراه حرم تا حرم؛ از جمله پروژه‌های مهم استان است که آن‌ها را دنبال می‌کنیم.
 فعالان حوزه صادرات استان در این نشست صمیمانه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای تسهیل مشکلات استان با استاندار خراسان رضوی در میان گذاشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار