کد خبر: 1199461
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
شرکت گاز خراسان رضوی به دلیل عملکرد مناسب در حوزه بهداشت، ایمنی محیط زیست و پدافندغیرعامل در جمع سه شرکت برتر حوزه HSE شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت.

مطابق ارزیابی انجام شده توسط شرکت ملی گاز ایران از عملکرد شرکت‌های تابعه صنعت گاز در بخش‌های پالایشگاهی، انتقال گاز، شرکت‌های گاز استانی و مهندسی و توسعه گاز ایران، شرکت گاز خراسان رضوی به دلیل عملکرد مناسب در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافندغیرعامل حائز دریافت لوح برتر HSE شرکت ملی گاز ایران شد.

مجید چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این لوح خطاب به حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی نوشت:

صنعت گاز به عنوان یکی از حیاتی ترین صنایع کشور، نقش برجسته ای در اقتصاد مقاومتی و تامین و ارتقای امنیت انرژی و افزایش توان راهبردی کشور بر عهده دارد. از سوی دیگر پایداری زنجیره و تامین انرژی منوط به تضمین حفاظت از تاسیسات، منابع انسانی و محیط زیست و همچنین پاسخگویی به مسولیت های اجتماعی است که مستلزم نگاهی فراگیر، یکپارچه و استراتژیک به نظام مدیریت بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافندغیرعامل می باشد. با توجه به مزایای حاصل از استقرار نظام مدیریت HSE و پدافند غیرعامل، اهمیت پیاده سازی مناسب آن یک واقعیت انکارناپذیر است. در چنین نظامی ارزیابی عملکرد جنبه حیاتی داشته و سازمان را در بهبود مستمر و دستیابی به سطوح بالاتر در تراز جهانی هدایت می نماید.

 طی فرایند ارزیابی عملکرد HSE و پدافند غیرعامل مبتنی بر خوداظهاری، آن شرکت موفق به کسب رتبه سوم شرکت های گاز استانی در سال 1401 شده است. بدینوسیله ضمن تبریک و قدردانی از تلاش های مجدانه جنابعالی و همکاران محترم و متعهد، این لوح به شما تقدیم می گردد. امید است در پرتوی عنایات خداوند متعال و با حسن تدبیر و همدلی و تلاش بیش از پیش در سالی که به شعار "مهار تورم و رشد تولید مزین شده، شاهد تداوم و پایداری خدمات آن شرکت در زنجیره ارزشمند گاز باشیم؛ تا زمینه تحقق عملی آن شعار فراهم و اهداف مورد انتظار HSE و پدافندغیرعامل محقق گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار