کد خبر: 1198571
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که "جو بایدن" ریس جمهور آمریکا دروغگو و حیله گر است و مسئولیت یورش اشغالگران صهیونیست به بیمارستان الشفاء غزه برعهده وی می باشد.

جوان آنلاین: جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد: رئیس جمهوری آمریکا فردی دروغگو و شریک جنایت اشغالگران در بیمارستان الشفا است.

به گزارش ایرنا، این جنبش افزود: سخنان بایدن درباره لزوم حمایت از بیمارستان ها(ی غزه)، اظهاراتی حیله گرانه و برای سرپوش گذاشتن بر جنایت یورش (نظامیان صهیونیست) به این بیمارستان بود.

جهاد اسلامی فلسطین همچنین نسبت به وقوع قتل عام تمام عیار در داخل بیمارستان الشفاء غزه پس از چند روز محاصره و بمباران از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داد.

در بیانیه این جنبش فلسطینی آمده است: واشنگتن به اشغالگران صهیونیست درباره کشتار غیرنظامیان در بیمارستان ها و مراکز درمانی غزه که در مقابل چشم جهانیان درحال انجام است چراغ سبز نشان داده است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرده که رژیم صهیونیستی در دستیابی اهداف خود در غزه ناتوان است به همین خاطر برای ارائه یک پیروزی نمایشی به شهرک نشین ها، به غیرنظامیان، بیماران و کادر پزشکی حمله می کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز پس از چند روز محاصره، بمباران و هدف قراردادن هر جنبنده ای در اطراف مجتمع درمانی الشفاء غزه، به آن یورش برده و وارد آن شدند.

شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست پس از ورود به این مجتمع بیمارستانی، اقدام به تیراندازی در اتاق های محل بستری بیماران کردند و صدای انفجارهای شدیدی در اطراف این بیمارستان به گوش می رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار