کد خبر: 1198434
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
امروز ۲۳ آبان، در جریان معاملات بازار ارز و طلا، قیمت دلار نسبت به روز گذشته کاهش یافت.

جوان آنلاین: دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با افزایش ۲۵۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۴۶۹ تومان و در بخش حواله ۳۷ هزار و ۶۷۶ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش فارس، دلار در صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۱ هزار و ۳۷ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۴۸۰ تومان فروخته شد.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۳۷۰ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد؛ نرخ دلار طی روز‌های گذشته ثابت مانده بود و در جریان معاملات امروز با کاهش ۱۵۰ تومانی مواجه شد.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه طرح قدیم در بازار امروز به نرخ ۲۵ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۲۸ میلیون و ۹۵۷ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار به نرخ ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۴۲۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان بوده است.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با افزایش ۴ صدم درصد، ۱۹۴۶ دلار قیمت‌گذاری شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار