کد خبر: 1198433
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
فرمانده انتظامی لرستان:
الهی گفت: امنیت ظرف عبادت است و شهدای امنیت با درس گرفتن از مکتب امام حسین(ع) و مکتب شهدای دفاع مقدس در دفاع از امنیت کشور و مردم جان خویش را تقدیم می کنند.

به گزارش جوان از لرستان، سردار یحیی الهی، بعداز ظهرامروز، در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ایوب رومیانی، در شهرستان رومشکان با گرامیداشت نام یاد شهدای استان لرستان به ویژه شهدای امنیت، گفت: خداوند به شهید عزت و توفیق داده که در راه دین مبین اسلام به شهادت برسد، هیچ توفیقی بالاتر از این نیست.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی می گیرند، افزود: بالاترین رزقی که خداوند به رزمندگان می تواند بدهد رزق شهادت است.

وی ادامه داد: امنیت ظرف عبادت است و هر کسی که در این مسیر و جهاد کند، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مجاهدین فی سبیل الله است.

الهی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 55 شهید در مجموعه انتظامی تقدیم امنیت شده است و پیام این است که مجموعه انتظامی مجموعه ای پویا و در حال حرکت است.

وی ادامه داد: این مجموعه خادمی و خدمتگزاری به مردم را بدون اجر و مزد دنیوی و بدون منت می پذیرند و در این راه از جان خودشان هم می گذرند.  

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه 6هزار و 555 استان و 500 شهید انتظامی استان کسانی بودند که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن دوران در دفاع امنیتی همواره ایستادند و از جان خودشان نیز گذشتند، گفت: شهدای امنیت در مسیر مبارزه با مخلان نظم و امنیت خطر می پذیرند.

الهی با بیان اینکه شهدا از مکتب امام حسین(ع) درس از خودگذشتگی، ولایتمداری، وفا، شهادت طلبی و ایثار را آموختند و جانشان را فدای امنیت مردم می کنند، گفت: شهدای امنیت از مکتب هشت سال دفاع مقدس درس گرفتند و در این مسیری که شهدای دفاع مقدس برای آنها باز کردند، قدم برمی دارند.

ستوان یکم ایوب رومیانی ۲۰ آبان ماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت در شهر آبادان مجروح و روز ۲۱ آبان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید رومیانی متولد ۱۳۶۷ در روستای رومیانی رومشکان، دارای ۳ فرزند پسر و یک فرزند دختر خردسال است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار