کد خبر: 1198200
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
ماموران سرویس مخفی آمریکا که مسئولیت محافظت از نوه رییس جمهور این کشور را برعهده داشتند، در جریان حادثه‌ای مشکوک به آدم‌ربایی دست به هفت‌تیر شدند!

جوان آنلاین: به گفته یکی از ضابطین قضایی، ماموران سرویس مخفی آمریکا که به عنوان بادیگارد مسئول حفاظت از نائومی بایدن، نوه جو بایدن، رییس جمهور این کشور بودند، در پی حمله افراد ناشناس به خودروی نامحسوس سرویس مخفی در واشنگتن، اقدام به تیراندازی کردند.

به گزارش مهر، بادیگارد‌ها نائومی بایدن که دیشب او را در محله جورج‌تاون همراهی می‌کردند، پس از مشاهده سه نفر که در حال شکستن شیشه خودروی شاسی بلند پارک‌شده متعلق به سرویس مخفی بودند، اقدام به تیراندازی کردند.

به گفته منبع آسوشیتدپرس که به شرط حفظ هویت با این خبرگزاری مصاحبه کرده، هیچ‌کس در این تیراندازی زخمی نشده است و مظنونین با یک خودروی قرمزرنگ گریخته‌اند.

نائومی بایدن ۲۹ ساله، بزرگ‌ترین دختر هانتر بایدن، پسر بزرگ رییس جمهور آمریکا است و مدرک وکالت دارد.

شمار حوادث مرتبط با سرقت خودرو در سال جاری در واشنگتن روند افزایشی داشته است. براساس اعلام پلیس، بیش از ۷۵۰ مورد سرقت خودرو با سرنشین و بالغ بر ۶هزار گزارش سرقت خودرو در پایتخت آمریکا ثبت شده است.

جرایم خشونت‌آمیز نیز در واشنگتن روند افزایشی داشته و در مقایسه با پارسال، بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است. آنژی کریگ، نماینده کنگره آمریکا از مینه‌سوتا نیز در ماه فوریه در آپارتمانش هدف حمله مهاجمان قرار گرفت و مجروح شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار