کد خبر: 1197303
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
وزیر امور خارجه یونان گفت که اقدامات اشغالگران قدس در نوار غزه از تدابیر دفاعی لازم فراتر رفته است.

جوان آنلاین: یورگوس گراپتریس، وزیر امور خارجه یونان طی سخنرانی در یک کنفرانس در آتن، با اشاره به گسترش درگیری‌ها و حملات شدید اشغالگران قدس به مردم مظلوم در نوار غزه، گفت که اقدامات صهیونیست‌ها در غزه فراتر از تدابیر دفاعی لازم است.

به گزارش مهر، وزیر خارجه یونان در این باره اظهار کرد: باید پذیرفت که اقدامات فعلی (رژیم) اسرائیل در نوار غزه از تدابیر دفاعی لازم فراتر رفته است. اسرائیل حق دفاع (!) از خود را دارد؛ اما چگونگی استفاده از این حق نیز مهم است.

یورگوس گراپتریس در ادامه بدون اشاره به ماهیت جعلی ایجاد این رژیم در اراضی اشغالی فلسطین اضافه کرد: رویکرد یونان درباره مساله فلسطین دستیابی به راه حل دو دولتی در چارچوب مرز‌های ۱۹۶۷ است.

در سی و سومین روز از عملیات طوفان الاقصی، در حالی که نیرو‌های مقاومت فلسطین به حملات گسترده خود علیه عناصر متجاوز که قصد نفوذ زمینی به غزه را دارند ادامه می‌دهند، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از تانک‌های از دور خارج شده خود برای حمله به غزه استفاده می‌کند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۱۰ هزار و ۵۶۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

وزارت بهداشت غزه بیان کرد: دشمن صهیونیست طی ساعات گذشته مرتکب ۲۷ کشتار شده است که بر اثر آن ۲۴۱ نفر دیگر شهید شدند.

همچنین وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از میان ۱۰ هزار ۵۶۹ شهید، چهار هزار و ۳۲۴ نفر از آنان را کودکان و دو هزار ۸۲۳ نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار