کد خبر: 1196352
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
گردهمایی اهالی رسانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و به شهادت رساندن خبرنگاران در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد.

جوان آنلاین: صبح امروز چهاردهم آبان ماه گردهمایی اهالی رسانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و به شهادت رساندن خبرنگاران در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد.

به گزارش فارس، فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با اشاره به اثر گذاری طوفان القصی گفت: صبح پانزده مهرماه که فرمانده رشید طوفان القصی فرمان عملیات را داد، هیچکس فکرش را نمی کرد چنین عملیاتی صورت بگیرد و جهان را وارد عصری جدید کند.

وی افزود: عملیات طوفان القصی سست بودن رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان داد.

مهدی پور خاطرنشان کرد: مهم تر از اثر نظامی عملیات طوفان القصی اثر روانی و رسانه آن بود که به ابتکار عمل مجاهدان نیروهای مقاومت در فلسطین بود و باعث روشنگری مسئله فلسطین در جهان شد و افکار عمومی جهان را متوجه این ظلم تاریخی کرد و به مرجع اخبار دنیا قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از اثرات این عملیات، برگرداندن فلسطین و فلسطینیان به مرکز تصمیم گیری بود و بعد از دهه ها این بار خود فلسطینی ها بودند که برای خودشان تصمیم گرفتند.

مهدی پور عنوان کرد: همه شاهد بودند که در روز جمعه که سخنرانی سید حسن نصرالله بود همه افکار عمومی و رسانه ای جهان متوجه این سخنرانی بود و این یعنی تاثیر گذاری رسانه ای جبهه مقاومت در سراسر دنیا.

وی در پایان تاکید کرد: رژیم صهیونسیتی هم در میدان نظامی شکست خورده و هم در میدان رسانه ای به مراتب بیش تر شکست خورده و این میزان از هماهنگی و حمیت رسانه ها در ایران و جهان برای نشان دادن جنایات صهیونیست ها بسیار جای تقدیر دارد.

حماس به تنهایی هیمنه رژیم صهیونسیتی و آمریکا را زیر سوال برد

در بخش پایانی جلسه سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بزرگی که در طوفان القصی اتفاق افتاد، موفقیت رسانه های جبهه مقاومت در عرصه نبرد بود.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی به دلیل شکستی که در این عملیات خورده است خواهران و برادران خبرنگار را مورد هجمه و هجوم قرار داد و در غزه انتقامش را از آنها گرفت و خبرنگاران را به شهادت رساند.

معروفی با اشاره به ماموریت خبرنگاران در جنگ امروز یادآور شد: امروز خبرنگاران، ایستادگان در مقابل دشمنان خدا هستند، امروز دشمنان می خواهند محاسبه و تفکر ما را به اشتباه بیندازد و شجاعت همه را نشانه گرفته اند که با شکست مهمی رو برو شدند و همه مردم یک صدا مقاومت را صدا می زنند.

معروفی تاکید کرد: امروز مردم فلسطین با نگاه حاج قاسم علیه ظلم به پا خواسته اند و بدون واهمه عملیات انجام می دهند، رزمندگان حماس به تنهایی هیمنه نه تنها رژیم صهیونسیتی بلکه آمریکا را زیر سوال برده اند.

وی در ادامه گفت: هوشمندی جریان رسانه ای ایران اسلامی جای تقدیر دارد که این چنین پای جریان مقاومت ایستاده و امروز چه در داخل و چه در خارجی پیام واحدی علیه رژیم صهیونسیتی در حال انتشار است.

وی افزود: امروز پیروز معرکه مردم عزیز و غیرتمند فلسطین هستند و حضور رئیس جمهور امریکا پیام بزرگی دارد این است که این جنگ جنگ با نظام سلطه است به همین جهت سازمان ملل جایی از وجاهت ندارد.

معروفی تصریح کرد: دم از حقوق بشر می زنند و ما مسلمانان را دور از حقوق بشر می دانند.

وی افزود: امروز با مدیریت مقتدرانه و راهبری امام خامنه ای و با اقتدار تمام نیروهای نظامی و امنیتی ما زمین و هوا و فضا بروی دشمنان ما مسدود است و دشمن همه توانش را روی انشقاق جامعه قرار داده و شکست خورده است.

معروفی در پایان گفت: مستکبران حاج قاسم را شهید کردند غافل از آنکه هشتاد میلیون قلب قاسم سلیمانی شد و امروز ایشان در جهان اسلام به یک مدافع حق و ضد تروریست تبدیل شد و اثر آن را در پانزدهم مهر را همگان دیدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار