کد خبر: 1195265
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
غازی حمد از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: اشغالگران نابود خواهند شد و غزه به گورستان متجاوزان تبدیل خواهد شد.

جوان آنلاین: شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد، غازی حمد از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس در نشستی خبری در بیروت گفت: در تمام این مدت، اشغالگران نتوانستند به هیچ دستاورد سیاسی، نظامی و امنیتی دست یابند. گردان‌های قسام توانستند نیرو‌های اشغالگر را در تمام نقاطی که می‌خواستند وارد نوار غزه شوند عقب برانند.

به گزارش صداوسیما، غازی حمد افزود: گردان‌های قسام توانستند خسارات سنگینی به صفوف دشمن که تلاش کردند به غزه یورش ببرند، وارد کنند.

وی اضافه کرد: ۴۲ درصد از شهدای غزه در نتیجه حملات اشغالگران، کودکان هستند. اشغالگران ۸۸۱ خانواده را در نوار غزه به طور کامل قتل عام کردند. برآورد‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در غزه در نتیجه حملات اشغالگران آسیب دیده است. اشغالگران حدود ۴۷ مسجد و سه کلیسا را در نوار غزه هدف قرار دادند. اشغالگران در حال حاضر بیمارستان‌های غزه را با نقض آشکار قوانین بین المللی و بشردوستانه تهدید می‌کنند.

غازی حمد گفت: اوضاع در غزه به علت کمبود شدید خدمات اساسی، فاجعه بار است. از زمان آغاز تجاوزات تنها ۱۱۰ کامیون وارد نوار غزه شده است. از جامعه بین المللی می‌خواهیم برای ورود کمک‌های بیشتر به غزه فشار بیاورند و بازگشایی گذرگاه رفح را خواستاریم. ما ادامه راهپیمایی‌ها و تظاهرات در نقاط مختلف جهان را برای حمایت از حقوق فلسطینی‌ها خواستاریم.

وی تصریح کرد زمان اتخاذ تصمیم جسورانه در کشور‌های عربی و اسلامی برای قطع روابط با دولت اشغالگر فرا رسیده است. اطمینان داشته باشید اشغالگران نابود خواهند شد و غزه به گورستان متجاوزان تبدیل خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار