کد خبر: 1194759
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
ایون بلارا وزیر موقت حقوق اجتماعی اسپانیا با ابراز تاسف از تشدید حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه از اتحادیه اروپا خواست که آن‌ها را در نسل‌کشی شریک نکنند.

جوان آنلاین: وزیر موقت حقوق اجتماعی اسپانیا از کشور‌های اتحادیه اروپا خواست تا به تشدید حملات اخیر رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه و سایر مناطق آن واکنش نشان دهند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، وی در پیامی ویدئویی در در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) گفت: پس از این شب جهنمی در غزه، من یک پیام بسیار ساده، اما بسیار مهم برای رهبران اروپایی دارم؛ ما را شریک نسل‌کشی نکنید. اقدامات خود را به نام ما انجام ندهید.

بلارا با تاکید بر وخامت اوضاع و بیان اینکه (رژیم) اسرائیل تمامی کانال‌های ارتباطی در نوار غزه را قطع کرده است، تصریح کرد: این اقدامی است که به عمد و برای سرپوش گذاشتن بر جنایات این رژیم انجام شده است.

وی تاکید کرد: بسیاری از اروپایی‌ها به طور فزاینده‌ای نگران این وضعیت هستند و می‌پرسند آیا هیچ‌کس در مورد آنچه در غزه می‌گذرد کاری انجام نخواهد داد؟

بلارا همچنین خواستار قطع روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و اعمال تحریم‌های اقتصادی به عنوان بازدارنده علیه کسانی که مسئول خشونت‌های جاری در غزه هستند شد و افزود: بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل باید در دادگاه کیفری بین‌المللی به اتهام جنایات جنگی علیه بشریت محاکمه شود.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) حملات هوایی و زمینی خود به نوار غزه را که از زمان آغاز جنگ با حماس در ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تحت حملات هوایی بی امان قرار داشته است، گسترش داد. آژانس‌های امدادرسان بین‌المللی گفتند که پس از قطع اینترنت و ارتباطات مخابراتی توسط اسرائیل، ارتباط آن‌ها با کارکنان‌شان در غزه قطع شد.

به گزارش ایرنا، عملیات «طوفان الاقصی» درحالی وارد بیست و دومین روز خود شده است که خبر‌ها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح‌های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده‌اند.

شرایط مردم غزه آنقدر وخیم است که حتی شبکه آمریکایی ان‌بی‌سی (NBC) نیز بامداد امروز (شنبه) به نقل از تیم خبری خود گزارش داد که وضعیت ساکنان غزه در زیر حملات بی امان و همه جانبه رژیم صهیونیستی اسفبار و وحشتناک است.

این شبکه آمریکایی به نقل از خبرنگاران مستقر خود در غزه، اعلام کرد: وضع بسیار سخت و خطرناکی را تجربه می‌کنیم. در معرض بمباران بسیار سنگین هوایی و حملات خمپاره‌ای (صهیونیست‌ها) قرار داریم. مردم به هر اندازه بتوانند کشته‌ها و مجروحان خود را منتقل می‌کنند، اما آمبولانس‌ها قادر به خروج از مکان خود نیستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار