کد خبر: 1194742
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
خانواده اسرای صهیونیست در نوار غزه، در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی از وی خواستند تا پیش از آغاز هرگونه عملیات نظامی زمینی، به توافقی برای آزادی اسرا دست یابند.

جوان آنلاین: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه با خانواده اسرای اسرائیلی در غزه دیدار کرد.

به گزارش فارس، پایگاه خبری آکسیوس شامگاه شنبه گزارش داد که نتانیاهو در این دیدار مدعی شده است: «فشار بر حماس کلیدی بوده و هر چه این فشار افزایش یابد، فرصت آزادی اسرا بیشتر می‌شود».

این در حالی است که خانواده اسرای اسرائیلی در غزه طی بیانیه‌ای به دیدار خود به نتانیاهو اشاره کرده و اعلام کردند: «در دیدار با نتانیاهو خواستار بازگرداندن تمامی اسرا پیش از آغاز هرگونه عملیات نظامی زمینی شدیم».

در این بیانیه آمده است: «به نتانیاهو اعلام کردیم که توافق تبادل اسرا، با حمایت گسترده‌ای همراه خواهد بود و امیدواریم به زودی محقق شود».

پیشتر خانواده‌های اُسرای رژیم صهیونیستی که جنبش حماس آنان را پانزدهم مهر ماه در اولین روز عملیات طوفان الاقصی به اسارت گرفته، با تجمع در میدان موزه تل آویو (میدان مفقودان)، از بی‌اعتنایی دولت به وضعیتشان به تندی گله کردند.

به گفت مقامات رژیم صهیونیستی، دست کم 329 نفر نزد حماس اسیر هستند. هفته گذشته حماس اعلام کرد که برای نشان دادن حسن نیت خود حاضر است دو سه اسرائیلی را آزاد کند اما تل آویو در پاسخ گفته بود که حاضر نیست آنان را تحویل بگیرد. تاکنون حماس چند اسیر را از ملیت غربی آزاد کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار