کد خبر: 1193238
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
نظامیان رژیم صهیونیستی که از مقابله با حملات نیرو‌های جنبش حزب الله به ستوه آمده‌اند، این بار با کمک جنگنده‌های این رژیم، جنوب لبنان را بمباران کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، در ادامه درگیری‌های جنبش حزب الله لبنان با نظامیان رژیم صهیونیستی، صهیونیست‌ها این بار به حملات هوایی روی آوردند.

خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی اطراف شهرک مرزی «یارون» را بمباران کرده است. از آغاز عملیات طوفان الاقصی، درگیری‌های حزب الله و نظامیان صهیونیست با موشک و خمپاره و یا توپخانه بوده است.

المیادین همچنین خبر داد که یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی، اطراف شهرک «عیتا الشعب» را نیز بمباران کرده است.

جنبش حزب الله لبنان امروز شنبه برای پنجمین بار با انتشار بیانیه‌ای از حمله به مواضع نظامیان اسرائیلی خبر داد.

حزب با اشاره به اینکه این حمله با موشک هدایت شونده صورت گرفته است، خبر داد، در جریان این حمله، یک خودروی هامر در اطراف مقر «دوفیف» هدف قرار گرفت و چند نفر کشته و زخمی شدند.

بر اساس این بیانیه، هنگامی که یک تانک اسرائیلی به سمت محل هدف قرار گرفته شده، حرکت کرد، نیرو‌های مقاومت نیز با یک موشک هدایت شونده آن را هدف قرار دادند.

حزب الله ساعاتی پیش هم خبر داد که نیرو‌های پیاده‌نظام صهیونیستی مستقر در مقر «هونین» (رامیم) را هدف قرار داده و در پی آن چند نفر هم زخمی شدند.

این جنبش مقاومت خبر داد که مواضع صهیونیست‌ها را در «رویسات العلم» واقع در مزارع اشغالی شبعا و ارتفاعات «کفرشوبا» با موشک و سلاح مناسب هدف قرار داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار