کد خبر: 1191940
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
در جدول زیر قیمت طلا و انواع قطعات سکه در لحظه گشایش بازار امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۲ قابل مشاهده است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از تجارت نیوز، شروع قیمت طلا و سکه در بازار دیروز با واگریی همراه بود. قیمت برخی قطعات سکه با کاهش دلار همراه شد و قیمت طلا افزایش داشت. بازار طلا در پایان معاملات یکدست شد و در تمام قطعات و وزن‌ها کاهشی شد.
 
قیمت طلا و سکه در طول معاملات دیروز در روند متوازنی قرار نداشت. قیمت سکه با کاهش ۳۰۰ تومانی دلار همراه شد و قیمت طلا افزایش محدودی داشت. در پایان معاملات دیروز روند بازار فلز زرد یکدست کاهشی شد و سکه‌هایی هم که بدون تغییر قیمت بودند افت ۱۰۰ هزار تومانی داشتند.
 
در جدول زیر قیمت طلا و انواع قطعات سکه در لحظه گشایش بازار امروز قابل مشاهده است.
 
قیمت طلا و سکه ۲۴ مهر ۱۴۰۲
 
گفتنی است در حال حاضر بازارهای جهانی در تعطیلات پایانی هفته قرار دارند و قیمت انس‌ جهانی طلا با رقم ثابت ۱۹۳۲ دلاری در حال معامله است.
 
سکه گرمی به کف کانال ۶ میلیونی برگشت
 
دیروز یکشنبه ۲۳ مهر قیمت سکه امامی کاهش ۸۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲۸ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان معامله شد. روز گذشته سکه‌ بهار با افت ۹۱ هزار تومانی با قیمت ۲۵ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان معامله شد.
 
در معاملات دیروز، نیم‌‌سکه و ربع سکه بدون تغییر و با قیمت‌های روز شنبه معامله می‌شدند اما در پایان معاملات با کاهش ۱۰۰ تومانی به ترتیب با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰۰ و ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله‌ شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار