کد خبر: 1191194
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
وزارت بهداشت فلسطین در آمار‌هایی هولناک خبر از جنایات جدیدی توسط رژیم صهیونیستی می‌دهد که در جریان آن صد‌ها کودک و زن فلسطینی به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع پرس، با گذشت هفت روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی علیه رژیم اشغالگر و نژادپرست صهیونیستی، وزارت بهداشت فلسطین در آمار‌هایی هولناک خبر از این فاجعه می‌دهد که بیش از نیمی از فلسطینیانی که در این چند روز کشته و زخمی شدند کودک و زن هستند. این مهم نشان از این دارد که رژیم صهیونیستی، شکست و ناکامی که در برابر نیرو‌های مقاومت فلسطینی متحمل شدند را با کشتار کودکان و زنان فلسطینی جبران می‌کنند.

بر اساس این گزارش، آخرین آماری که تا لحظه تنظیم این گزارش منتشر شده است آمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به تعداد ۱۴۱۷ نفر افزایش پیدا کرده است. آماری بسیار زیاد و غیرقابل قبول که نشان می‌دهد ارتش تا بن دندان مسلح این رژیم اشغالگر و نامشروع به صورت عمد غیرنظامیان به خصوص زنان و کودکان را مورد هدف قرار داده است. موضوعی که نشان می‌دهد ارتش رژیم صهیونیستی برا جبران غافلگیری تاریخی خود کشتار مردم فلسطینی را در دستور کار خود قرار داده است.

اما اگر نگاهی به آمار‌هایی که توسط وزارت بهداشت فلسطین و شبکه الجزیره داشته باشیم متوجه می‌شویم که بر اساس گزارش‌هایی که از حملات هوایی کور و بی‌هدف هواپیما‌های جنگنده رژیم صهیونیستی به شهر غزه تا روز گذشته منتشر کردند از مجموع تمامی شهدای این حملات بیش از نیمی از آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل دادند. بر این اساس تا روز گذشته تعداد ۵۰۰ کودک و ۲۴۸ زن فلسطینی به شهادت رسیدند و هزاران نفر دیگر نیز مجروح شدند.

حال بهتر است که در این میان به آماری که روز گذشته توسط سازمان ملل پیرامون میزان تخریب واحد‌های مسکونی در جریان حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منتشر شده است نگاهی بیاندازیم. بر اساس امار سازمان ملل متحدد تا روز گذشته بیش از ۲۵۴۰ خانه در جریان بمباران به صورت کامل تخریب شده است. ضمن اینکه اگر عکس‌ها و تصاویری که از این حملات منتشر شده را هم مورد بررسی قرار بدهیم متوجه می‌شویم که بخش‌های وسیعی از شهر غزه به صورت کامل تخریب شده است.

موضوع مهم دیگری که سازمان ملل و نهاد‌های بین‌المللی را نگران کرده است میزان بالای آوارگان فلسطینی ناشی از حملات هواپیما‌های جنگنده رژیم صهیونیستی به شهر غزه است. میزان بالای تخریب‌ها و شدت حملات در چند روز اخیر به حدی بوده است که بر اساس آمار و گزارش‌های موجود بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مردم غزه مجبور به ترک خانه‌های خود شده و به دلیل ناامنی این شهر مجبو به ترک غزه شدند.

از طرف دیگر جنایت جدیدی رژیم صهیونیستی در جریان بمباران شهر غزه در حق مردم فلسطین انجام می‌دهد کشتار هدفمند و دسته‌جمعی فرماندهان گروه‌های مقاومت فلسطینی است. بر این اساس تا امروز چندین نفر از فرماندهان حماس به همراه اعضای خانواده‌های آن‌ها را در بمباران‌های هدفمند به شهادت رسانده است.

اما رویدادی که روز گذشته توجه تمامی مردم فلسطین، منطقه و جهان را به خود جلب کرد پخش گزارش از یکی از شبکه‌های عبری رژیم صهیونیستی بود که در آن لیست کاملی از تمامی فرماندهان حماس به نمایش گذاشته شده است و در این میان فرماندهان ارشد حماس در لیست ترور قرار دارند. این به معنای برنامه و طرح سران و مقامات رژیم صهیونیستی برای از میان برداشتن است.

موضوع بسیار مهم دیگری که عمق قصاوت و جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهد انتشار آماری از طرف ارتش رژیم صهیونیستی است. بر اساس آماری که روز گذشته منتشر شده است هواپیما‌های جنگنده این رژیم از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تا روز گذشته شهر غزه را با شش هزار بمب به وزن تقریبی چهار هزار تن بمباران کرده است. امری که نشان می‌دهد سران و مقامات تل‌آویو فقط به دنبال کشتار و نسل‌کشی مردم فلسطین هستند.

البته این پایان ماجرا نیست و رژیم صهیونیستی با محاصره کامل شهر غزه مانع از انتقال مواد غذایی و سوخت به این شهر شدند. ضمن اینکه از آنجایی که آب غزه نیز توسط این رژیم تامین می‌شود، آن‌ها با بستن آب بر روی مردم غزه عملا موجب بحرانی شدن وضعیت این شهر شدند. از طرف دیگر سوخت تنها نیروگاه غزه که وظیفه تامین برق این شهر را دارد روز گذشته به اتمام رسیده شاهد فرورفتن شهر غزه در تاریکی هستیم.

در پایان باید گفت در کنار تمامی جنایت‌هایی که ارتش اشغالگر و متجاوز صهیونیستی علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد، شاهد نبرد جانانه و پایاپای رزمندگان گروه‌های مقاومت با نظامیان و ارتش صهیونیستی هستیم و با موشک باران شهرک‌های صهیونیست‌نشین برای یک قدم هم از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد. بر این اساس در روز‌های آینده شاهد وقایع و رویداد‌های غافلگیرکننده‌ای علیه رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار