کد خبر: 1190853
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: پشت صحنه جدی عملیات سنگین علیه خانواده و همجنس گرایی جریان صهیونیسم جهانی است. جریان صهیونیسم جهانی در دنیا خانواده را نابود می کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سومین اجلاسیه مجمع روسای کمیسیون های فرهنگی شوراهای اسلامی گفت: نمی توان با موضع خانواده و فرزندآوری سطحی برخورد کرد؛ این اصلی ترین مساله ماست.

وی با بیان اینکه موضوع خانواده و فرزندآوری کلان مساله است و بخش اعظم مساله هم فرهنگی است، گفت: جلوی چشم ما بی رحمانه به خانواده تاخت و تاز می شود.

حاج علی اکبری تاکید کرد: نگاه به حوزه عفاف و زیست عفیفانه نباید سطحی باشد؛ می‌خواهند ریشه خانواده را بزنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: وقتی می‌بینیم بعضی ها نگاه شان به حوزه عفاف و زیست عفیفانه سطحی است خیلی غصه می خوریم ولی واقعا سطحی نیست مساله ناظر به زدن ریشه خانواده است.

وی افزود: اگر بخواهید بدانید در خانواده ها چه خبر است و چه اتفاقی دارد می افتد، یکی از جاهایی که باید خوب بررسی کنید مدرسه ها و بچه ها هستند. وضعیت بچه ها حکایت های روشنی از شرایطی است که در خانواده ها است.

حاج علی اکبری تاکید کرد: پشت صحنه جدی عملیات سنگین علیه خانواده جریان صهیونیسم جهانی است. جریان صهیونیسم جهانی در دنیا خانواده را نابود می کند. پشت صحنه همجنس گرایی صهیونیست‌ها هستند چون اقتصادشان از این بخش‌هاست چون صنعتش را دارند و درآمدشان از اینهاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار