کد خبر: 1189477
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن سال گذشته چهره بی نقاب خود را به ملت ایران نشان داد و با این کار بزرگ‌ترین خدمت را به انقلاب اسلامی کرد و این گونه جوانان ما آگاه شدند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در مراسم اهدای سراسری ۲۰ هزار و ۳۱۳ جهیزیه در مشهد افزود: بزرگ‌ترین خدمت دشمن به انقلاب اسلامی، شناساندن واضح و بدون نقاب سیمای خود به ملت ایران بود.

وی ادامه داد: دشمن نشان داد که چه تصویری از ملت ایران برایش مطلوب است، تصویری که در آن ملت گرفتار در بی ثباتی جهل و ظلمت و در گریز از دین و جدا شدن از خدا باشند و وحدت و هویت آن‌ها نابود شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان ما سال گذشته می‌خواستند این تصویر را از ملت ایران بسازند و آرامش امسال محصول آن آگاهی است که توسط رهبر ما به جامعه الهام شد.

سلامی ادامه داد: برای شکست طرح دشمن، صفوف فشرده خدمت به مردم را فشرده‌تر می‌کنیم و دست مردمان را می‌گیریم چرا که این مردم در صحنه‌های سخت ما را یاری کردند و ما نیز دست آن‌ها را می‌فشاریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یک عنصر قدرتمند و قدرت آفرین، اما لطیف، ایثار است که ملت ایران را از سختی‌ها عبور می‌دهد.

سلامی افزود: این که مردم ما دیگران را به خود ترجیح می‌دهند و حتی وقتی خود به چیزی نیاز دارند آن را می‌بخشند این عامل پیروزی ماست که البته در برآورد دشمنان ما جایی ندارد، سنجش ملت ما با معیار‌ها و مفاهیم مادی اشتباه بزرگی است که دشمن به دفعات انجام داده و لذا به دفعات نیز شکست خورده است.

وی اضافه کرد: ملت ایران از آنچه که خود دوست دارند شب و روز انفاق می‌کنند، اما زحمتی به انفاق شونده نمی‌دهند، این طبیعت و خصوصیت ملت بزرگ ایران است که از پیامبران آموخته اند که در جست و جوی ارج نباشند، اما خداوند نعمت خود را به آن‌ها چندین ده برابر عطا می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان وقتی از شکست ایران در این جدال‌ها به نتیجه نرسیدند تهاجم به حیات، زندگی و معیشت، عزت و کرامت ملت ایران را نشانه گرفتند، تصور آن‌ها این بود که اگر کشور ایران را در محاصره و تحریم و انزوا قرار دهند، ملت ایران دچار فلج معیشتی خواهد شد و تسلیم خواست دشمنان می‌شود.

سلامی افزود: خطای در محاسبات بزرگ‌ترین عامل شکست دشمن در برابر ملت ایران بوده است، رهبران بی حکمت دشمنان ما نتوانستند قوت اقتصادی خود را به منفعت تبدیل کنند و بر ملت ایران چیره شوند.

وی اظهار کرد: پیروزی برملتی که با از خود گذشتگی به میدان می‌آیند ممکن نیست و هیچ کس نمی‌تواند بر انسان‌های از جان گذشته و مردمی که به گرد شمع رهبر انقلاب می‌گردند پیروز شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سختی‌ها برای ملت ایران وجود دارد و یک واقعیت است، البته دشواری‌ها نه فقط برای ملت ایران، بلکه بیش از آن چه برای ماست برای دشمنان نیز وجود دارد.

سلامی افزود: دشمن پس از ناکامی‌ها میدان جدیدی را برای مقابله ملت ایران باز کرد که همان ورود به عرصه احساس و عاطفه برای شکستن عزت مردم بود.

وی ادامه داد: از همه مشکلات با حضور مردم عبور کردیم، چالش‌هایی مانند جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، مسایل اقتصادی و حتی کرونا از آن دست بود، مردم اگر به اربعین نمی‌رفتند، مساجد را برای نماز پر نمی‌کردند و از حجابشان صیانت نمی‌کردند کار ما در مقابله با تهاجم فرهنگی پیش نمی‌رفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد اقدامات نهاد‌های امدادرسان در جامعه اسلامی در سایه رهنمود‌های رهبر انقلاب هستیم.

سلامی افزود: پیامبر عظیم الشان اسلام مبدا منشا رحمت الهی و نسبت به مسلمانان مهربان است و این خصلت نیز در ائمه اطهار (ع) به عنوان یک حقیقت عظمی جاری می‌شود و نایبان برحق امام زمان (عج) هم با همین خصوصیات، جامعه اسلامی ما را اداره می‌کنند.

وی اضافه کرد:تجربه‌های تلخ گذشته یک واقعیت را نشان داده که همه درد‌ها و مشکلات و چالشها، بحران‌ها و جنگ‌ها را به مدد ترکیب الهی ایمان، انفاق، ایثار، بذل مال و جان تحت ضابطه و هدایت و درخشش نور، ولی فقیه پشت سر گذاشته ایم و برهمه آن‌ها فایق شده و در هیچ صحنه‌ای تسلیم نشده ایم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:قامت رفیع این ملت در هیچ حادثه سهمگینی خم نشده و این ملت به دشمنان کرنش نکرده و به هیچ کس باج نداده است و حتی در زیر شراره‌های سهمگین آتش قدرت‌های جهانی در جنگ تحمیلی، با همه موجویت خود از اسلام، کرامت انسانها، آزادی و هویت خود دفاع کرد و سرانجام نیز پیروز شد.

در این آیین ضمن اهدای جهیزیه‌های نوعروسان مشهدی از خانواده‌های شهدای جهادگر "رحیمی، زینال زاده و رضازاده" نیز قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر