کد خبر: 1188634
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
یک روزنامه مطرح آمریکایی فاش کرد که پنتاگون نیرو‌های چندملیتی و نظامیان زخمی خود در میادین جنگی اوکراین را در آلمان مداوا می‌کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، یک روزنامه شاخص آمریکایی روز شنبه فاش ساخت که بسیاری از نیرو‌های مزدور تحت رهبری آمریکا در صفوف ارتش اوکراین که در میادین نبرد زخمی می‌شوند، در بیمارستان متعلق به پنتاگون در آلمان تحت مداوا قرار می‌گیرند.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: بسیاری از نیرو‌های چند ملیتی و کهنه سربازان آمریکایی که در کنار ارتش کی‌یف در جریان نبرد علیه ارتش روسیه می‌جنگند، در صورت زخمی شدن در میادین جنگ، با اعزام به بیمارستان آمریکایی وزارت دفاع این کشور در مرکز درمانی «لندستول» تحت مداوا و درمان قرار می‌گیرند.

این روزنامه افزود: اکثر سربازان و مزدوران چند ملیتی ارتش آمریکا که غالباً در جریان بمباران نیروی هوایی روسیه و یا در جریان انفجار مین مجروح می‌شوند، به این مرکز درمانی منطقه‌ای پنتاگون اعزام می‌شوند و پنتاگون ناچار است با اعزام آنان به آلمان، روند درمان این مزدوران را همانند نظامیان اصلی خود انجام دهد.

به نوشته نیویورک تایمز، در جنگ اوکراین برای حفظ توازن نظامی جنگ، پنتاگون از نیرو‌های چند ملیتی برای مقابله با پیشروی ارتش روسیه در کنار ارتش اوکراین استفاده می‌کند.

در بخش دیگری از گزارش نیویورک تایمز به جزئیاتی از شرایط روانی مزدوران و نیرو‌های تحت رهبری آمریکا پرداخته و می‌نویسد: نیرو‌های تحت رهبری آمریکا از وضع نامناسب مدیریت جنگی ارتش اوکراین و تدارکات و آذوقه بسیار ناخرسند بودند و اوضاع جنگی حاکم در اوکراین در مصاف با ارتش روسیه را به مراتب دشوارتر و متفاوت از تجربه جنگ در افغانستان و خاورمیانه دانستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار