کد خبر: 1188506
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
معاون شورای امنیت روسیه امروز اعلام کرد: عملیات ویژه تا زمانی‌که رژیم نازی کی یف به طور کامل نابود نشود، ادامه خواهد داشت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه امروز شنبه در سخنانی اعلام کرد: عملیات ویژه تا زمانی که رژیم نازی کی یف به طور کامل نابود نشود، ادامه خواهد داشت.

معاون شورای امنیت روسیه در این خصوص ادامه داد: مناطق جدید بیشتری نیز در ادامه این عملیات در ساختار روسیه وجود خواهند داشت.

این در حالیست که وی دیروز جمعه اعلام کرده بود: آزمایش موشک‌های تهاجمی با دقت بالا ادامه خواهد داشت. دستیابی به توان مقابله با سامانه‌های دفاع هوایی و جنگ الکترونیکی ناتو که به دشمن روسیه نیز عرضه می‌شوند، ضروری است. در نمونه‌های آزمایش شده تسلیحات روسی، ویژگی‌های تاثیرگذار بر برد پرواز بهبود یافته و تقویت شده است. روسیه در تلاش است تا امکان مقابله با آخرین مدل‌های فناوری غربی با اقدامات متقابل را پیدا کند. این امر تا پیروزی نهایی ادامه نیز خواهد داشت.

وی پیشتر نیز در سخنانی اعلام کرده بود که به نظر می‌رسد گزینه‌ای برای مسکو جز درگیری مستقیم با ناتو در میدان نبرد باقی نمانده است.

این مقام روسی گفته بود: ظاهراً چاره‌ای برای روسیه به جز درگیری مستقیم با ناتو در میدان نبرد که آشکارا به یک بلوک فاشیستی هیتلر- محور با ابعاد بزرگ‌تر تبدیل شده، باقی نمانده است. ما آماده این درگیری هستیم، اگرچه نتایج آن برای بشریت هزینه‌ای بیش از سال ۱۹۴۵ خواهد داشت.

رئیس‌جمهور سابق روسیه پیش از این با انتشار مقاله‌ای در روزنامه روسیِ «آرگومنتی فاکتی» با اشاره به اقدامات تحریک آمیز غرب هشدار داده بود که مسکو احتمالاً مناطق جداشده از گرجستان، یعنی اوستیای جنوبی و آبخازیا را به خاک خود ضمیمه کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار