کد خبر: 1188037
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
یک رادیوی اسرائیلی می‌گوید که یک مقام سعودی و صهیونیست اخیرا در عربستان دیداری سری داشته‌اند که اجازه انتشار اطلاعات آن به طور کامل داده نشده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، رادیو «کان ریشت بیت» وابسته به سازمان صدا و سیمای رژیم صهیونیستی خبر داد یک مقام صهیونیست حدود یک هفته پیش با یک مقام سیاسی سعودی دیداری سری داشته است.

روزنامه «العربی الجدید»، عصر امروز (چهارشنبه)، به نقل از رادیو کان گزارش داد این دیدار در حالی صورت گرفته که «حاییم کاتس» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز اخیرا و به صورت علنی به ریاض سفر کرد.

طبق این گزارش، این دیدار بین «د. سافی ماندولویچ» معاون مدیر کل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی و یک مقام سیاسی سعودی برگزار شده که اشاره‌ای به نام او نشده است.

در ادامه این گزارش همچنین آمده است که خبر این دیدار در روز‌های گذشته منتشر نشده، اما این نشست بخشی از چند دیدار محرمانه‌ای بوده که در روز‌های اخیر در چارچوب همگرایی در روابط تل‌آویو و ریاض برگزار شده است و همچنان اجازه انتشار بخشی از اطلاعات این سفر داده نشده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که «محمد بن سلمان»، ولی عهد سعودی اخیرا در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت عربستان سعودی و اسرائیل به عادی‌سازی روابط نزدیک می‌شوند.

به دنبال این اظهارات، حاییم کاتس وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی، روز گذشته (سه‌شنبه)، در اولین سفر علنی یک وزیر صهیونیست به عربستان سعودی وارد ریاض شد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین خبر داده‌اند که «شلومو کرعی» وزیر اطلاع‌رسانی این رژیم و «داوید بیطان» رئیس کمیسیون اقتصادی پارلمان رژیم صهیونیستی طی چند روز آتی برای شرکت در اجلاس اتحادیه جهانی پست در قالب یک هیأت رسمی به عربستان سعودی سفر خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار