کد خبر: 1187305
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان:
طائف از اجرای طرح مشق احسان در استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: در این راستا پنج هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش جوان از لرستان، امروز(3مهر)، در رزمایش مشق احسان اظهارداشت: سال گذشته ۱۳ رزمایش به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال با محوریت گروه‌های مردمی و جهادی در لرستان برگزار شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان افزود: رزمایش های این ستاد در فصول مختلف و به مناسبت های گوناگون برگزار می شود و امسال نیز پنج رزمایش با عنوان توزیع وسایل سرمایشی، عید غدیر، توزیع سبد غذایی، مشق احسان و زائرین اربعین اجرا شده است.

وی عنوان کرد: امروز پنج هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار در قالب مشق احسان، با توجه به آغاز فعالیت مدارس، بسته های نوشت افزاری بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

طائف بیان داشت: در حوزه بنیاد احسان و ۱۵ خرداد نیز حدود ۲۷۱ مدرسه با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان انعقاد قرارداد و از این تعداد ۹۲ مدرسه تکمیل و تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه در طرح جهش تولید دیمزارها نیز تعهد استان ۳۵۰ هزار هکتار بود که سال گذشته ۳۴۱ هزار هکتار با تامین هزینه ها توسط ستاد اجرایی و انجام امور اجرایی توسط سازمان جهادکشاورزی محقق شده است، یادآور شد:  در این راستا حدود ۲۵۰ میلیارد ریال به صورت تسهیلات ارزان قیمت در اختیار بهره‌برداران قرار گرفت.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار