کد خبر: 1186433
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
مدیر سابق حوزه علمیه خواهران دورود:
حجت الاسلام الهی نژاد با بیان اینکه جنگ تحمیلی علی رغم همه سختی ها و خسارات آن، دانشگاه بزرگی بود که ظرفیت ها و توانایی های ملت ایران را شکوفا کرد، گفت: بازگویی تاریخ جنگ تحمیلی ظرفیت مهمی است که در میدان جهاد تبیین و مبارزه با جنگ تبلیغاتی بیگانگان بسیار موثر است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، با تبریک هفته دفاع مقدس، بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور تلخی ها، شیرینی ها، مجاهدت ها، جانفشانی ها و استقامت بی نظیر ملت بزرگ ایران در مقابل دولت های جنگ افروز متعددی به رهبری شیطان بزرگ است.

مدیر سابق حوزه علیمه خواهران دورود افزود: اصرار و پافشاری مردم ایران بر آرمان ها و اهداف بلندش چه در دوران جنگ تحمیلی و چه بعد از آن حقیقتی ستودنی و غیرقابل انکار است.

وی عنوان کرد: جنگ تحمیلی علی رغم همه سختی ها و خسارات آن، دانشگاه بزرگی بود که ظرفیت ها و توانایی های ملت ایران را شکوفا و موجب شگفتی دوست و دشمن در دنیا گردیده است.

حجت الاسلام الهی نژاد با بیان اینکه توجه دادن مردم به خصوص نسل جوان به ارزش ها و داشته های عظیم معنوی از جمله توفیقات دوران دفاع مقدس، برای ادامه راه و رسیدن با قله های عزت و پیشرفت ضروری است، گفت: همه باید بر آن همت کنیم.

وی ادامه داد: این امر برجسته ترین نقطه تقابل با دشمنان ایران اسلامی است که با همه توان تلاش می کنند ملت ایران گذشته پر افتخار خود را فراموش و دچار خود تحقیری و خود کم بینی شود.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: بازگویی تاریخ جنگ تحمیلی با تکیه بر فضایل انسان های وارسته ای که آن مرحله پر مشقت را به پیروزی رساندند، ظرفیت مهمی است که در میدان جهاد تبیین و مبارزه با جنگ تبلیغاتی بیگانگان بسیار موثر و کارآمد می باشد.

وی اظهار کرد: تکریم و جلیل از خانواد های معظم شهدا و ایثارگران نیز وظیفه ای است که کمک می کند تا راه را کم نکنیم  و دنبال آدرس های غلط دشمنان و عوامل داخلی آنها نرویم.

حجت الاسلام الهی نژاد عنوان کرد: نکته مهم که نباید مغفول واقع شود این است مجاهدت های دوران جنگ ‌تحمیلی برای حفظ استقلال همه جانبه کشور اسلامی بوده است و هرگونه امید به دشمنان و کرنش در مقابل آنها خیانت به خون پاک شهدا و جفای در حق جانبازان رنج دیده است.

وی گفت: امیدواریم در گام دوم با حرکت در صراط مستقیم انقلاب اسلامی یعنی حرکت طبق قانون اساسی، وصیت نامه امام خمینی و رهنمودهای امام خامنه ای، موجبات رسیدن به قله های پیشرفت بیش از پیش فراهم و دشمنان را منکوب و مایوس کنیم.

برچسب ها: دفاع مقد ، انقلاب ، مردم
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار