کد خبر: 1186345
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین جنایت نظامیان صهیونیست در جِنین و نوار غزه را محکوم کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  «نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه، جِنین و دیگر شهرهای فلسطین، باعث ایجاد خشونت‌های بیشتر در منطقه خواهد شد.

منابع فلسطینی روز سه‌شنبه از حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در شرق نوار غزه و شهادت یک فلسطینی خبر دادند از سوی دیگر نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه جِنین در کرانه باختری دو فلسطینی را به شهادت رساندند.  

ابوردینه تصریح کرد که مسئولیت تداوم کشتار روزمره فلسطینیان که آخرین مورد آن نیز در جِنین و نوار غزه بود و طی آن سه فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند، با رژیم صهیونیستی است که همه امور را به سمت درگیری فراگیر سوق می‌دهد.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین(وفا)، ابوردینه با اشاره به اینکه منطقه در نتیجه تداوم کشتارها و اشغال اراضی فلسطینیان در آستانه انفجار قرار گرفته است، تأکید کرد که دولت آمریکا بایستی فورا برای توقف این جنون رژیم صهیونیستی اقدام کند.

وی افزود که این سیاست کابینه افراطی رژیم صهیونیستی هرگز امنیت و ثبات را برای کسی به ارمغان نخواهد آورد و کسانی که معتقدند می‌توانند دیکته‌ها و سیاست‌های خود را بر ملت فلسطین تحمیل کنند، در توهم بسر می‌برند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار