کد خبر: 1186327
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
سردار حُزنی در شهرکرد :
معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: 85 درصد پروژه هایی از طرف قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در سطح کشور اجرا می شود، کوچک، زودبازده، عام المنفعه و فاقد هرگونه پیچیدگی فنی و مهندسی هستند.
رحیمی

به گزارش جوان به نقل از روابط عمومی سپاه استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن گلریزان جهادی باحضور خیران کشوری به همراه آیین افتتاح 307پروژه محرومیت زدایی و اهدای400 سری جهیزیه و تحویل مسکن نیازمندان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار حُزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس با اشاره به تأکیدات آیات و روایت و امامین انقلاب بر حمایت از محرومین و ضعفای جامعه، اظهار کرد: ما وقتی شایسته و خوبیم که مردم از ما راضی باشند و ما باید برای جلب رضایت مردم کار و تلاش کنیم.

وی، اهداف پروژه های محرومیت زدایی سپاه را الهی و ارزشمند دانست که رضایت خداوند، خشنودی آقا امام زمان(عج) و رضایت امام و مقام معظم رهبری و شهدا را مد نظر دارند.

این مقام مسئول، تصریح کرد: 85 درصد پروژه هایی از طرف قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در سطح کشور اجرا می شود، کوچک، زودبازده، عام المنفعه و فاقد هرگونه پیچیدگی فنی و مهندسی هستندکه قابل اجرا توسط ساکنان بومی می باشند.

سردار حزنی گفت: این اعداد کوچک هستند که اعداد بزرگ را ایجاد می کنند و شاخصه کارهای محرومیت زدایی عبارتند از؛ استحکام در ساخت و سازها، توجه به کیفیت، کم هزینه بودن قیمت پروژه ها و پرهیز از نگاه انتفاعی در طرح های اجرایی.

وی با اشاره به تأمین جهیزیه از سوی قرارگاه محرومیت زدایی، راه اندازی ازدواج آسان را باعث حاکم شدن خوشحالی در کل کشور دانست و افزود: در این زمینه سراغ کارخانجات خاموش رفتیم و آنها را راه اندازی کردیم و 17 قلم از کالاهای جهیزیه را تولید می کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، احداث و نوسازی مدارس و حوزه های علمیه، جاده سازی در مناطق دورافتاده و صعب العبور و مرزی، طرح کرامت، طرح شهید همدانی، طرح الگوی ایرانی، اسلامی- پیشرفت و آبادانی با محوریت دهستان های محروم با ضریب 8 و 9، ساخت مسکن مددجویان را از جمله عرصه های خدمت رسانی این قرارگاه برشمرد.

سردار حزنی خاطرنشان کرد: پروژه های محرومیت زدایی در زمینه های عمرانی، غیرعمرانی، امنیت غذایی و اشتغالزایی می باشند.

وی، حل مشکل بیکاری، اعتیاد و طلاق را مربوط به حوزه داخلی و توسط نیروهای داخلی دانست و گفت: سربازان جنگ اقتصادی باید تقویت شوند تا بسیاری از مشکلات مربوط به معضلات گفته شده برطرف شوند.

سردار حزنی مردم ایران را غنچه های مروارید دانست که داشتن آنها ثروت و دیدنشان لذت بخش  است و  افزود: در حقیقت این مردم گنج های پنهان هستند که هشت سال دفاع مقدس را هم پشتیبانی کردند.

این مقام مسئول، فلسفه کار جهادی را سخت کار کردن برای مردم دانست و با تأکید بر اینکه باید مردم میدان دار کارهای اقتصادی باشند تا باعث تقویت دولت و ثروتمند شدن جامعه شوند، اظهار کرد: هرکسی پشت میزیی در نظام اسلامی مسئولیت دارد باید پاسخگوی عمل خود باشد و وظایف خویش را انجام دهد.

وی در پایان بر شناسنامه دار بودن گروه های جهادی و تقویت آنان با ماشین آلات لازم تأکید کرد.

گفتنی است؛ اهدای 400 سری جهیزیه به زوج های جوان، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در عرصه های مختلف ازجمله؛ مسکن، گلزار شهدا، غسالخانه، مسجد و ... و همچنین تجلیل از گروه های جهادی فعال از برنامه های امروز باحضور سردار حزنی معاون محترم هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری و سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  و 36 خیر کشوری بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر