کد خبر: 1185197
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی از مناطق کشور که عدم دسترسی به پزشک زیاد است، با صف‌های طولانی مواجه هستیم و مردم باید روزها و حتی ماه‌ها در نوبت انتظار بمانند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، هادی بیگی‌نژاد  با انتقاد از اینکه در حوزه انتخابیه‌اش با کمبود پزشک مواجه هستند، گفت: به عنوان مثال، در بیمارستانی یک پزشک متخصص داریم که اگر به هر دلیلی نتواند حضور داشته باشد، کار کل مجموعه می‌خوابد و در برخی موارد هم برای راه‌اندازی بخشی، متخصص نداریم.

وی افزود: در برخی موارد، پزشک نداریم که مجموعه‌ای را راه‌اندازی کنیم، یعنی راه‌اندازی پروژه معطل تأمین پزشک متخصص است و این وسط حق مردم تضییع می‌شود.

بیگی‌نژاد با تاکید بر اینکه کمبود پزشک در برخی مناطق کشور بیشتر و در برخی مناطق کمتر است، گفت: در مناطقی که عدم دسترسی به پزشک زیاد است، با صف‌های طولانی مواجه هستیم و در برخی موارد، مردم باید روزها و حتی ماه‌ها در نوبت انتظار بمانند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس اعلام کرد کمبود پزشک باید از طریق افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی جبران شود، متذکر شد: بنابراین این سهمیه را افزایش دادیم تا کمبود پزشک را جبران کنیم.

وی تاکید کرد: اگر درصد اعلام شده پذیرش دانشجوی پزشکی مدنظر قرار نگیرد، به طور قطع برخوردهای لازم را خواهیم داشت، زیرا راهی جز افزایش ظرفیت پزشک نداریم.

بیگی‌نژاد با تاکید بر اینکه رعایت اخلاق پزشکی باید جدی‌تر گرفته شود، گفت: باید در کنار افزایش کمی و کیفی ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی، به اخلاق پزشکی و خدماتی به طور جدی‌تری توجه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار