کد خبر: 1183506
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل می‌گوید اگر ترامپ در هر یک از چهار پرونده‌ای که علیه او باز شده محکوم شود، در انتخابات بعدی رای نخواهد آورد.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از باشگاه خبرنگاران، نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در خصوص احتمال انتخاب مجدد دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در انتخابات سال آینده این کشور گفت که اطمینان دارد در صورتی که ترامپ در هر یک از چهار پرونده‌ای که برای او تشکیل شده، گناهکار شناخته شود، مردم به او رای نخواهند داد.

به گزارش نشریه هیل، نیک هیلی تصریح کرد: «تا زمانی که جرم او ثابت نشود، بی‌گناه است. اما [ در صورت محکوم شدن]مردم آمریکا قرار نیست به یک جنایتکار رأی دهند. مردم آمریکا به کسی رأی خواهند داد که بتواند در انتخابات عمومی پیروز شود. مردم می‌دانند که باید چه کاری انجام دهند».

وی در ادامه گفت از یک نامزد جمهوری‌خواه حمایت خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد شخصی مثل کامالا هریس، معاون جو بایدن رئیس جمهور شود.

گفتنی است ۴ پرونده علیه دونالد ترامپ تشکیل شده و وی در ۱۸ ماه آینده بار‌ها به دادگاه خواهد رفت. این پرونده‌ها مربوط به پرداخت حق السکوت، مخفی کردن مدارک محرمانه دولتی، تلاش برای اعمال نفوذ در نتایج انتخابات سال ۲۰۲۰ و تلاش برای ابقاء در قدرت بعد از شکست در انتخابات هستند.

ترامپ هیچ یک از اتهامات خود را نپذیرفته و اقداماتی از این دست را توطئه علیه خود خوانده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار