کد خبر: 1181550
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر کسی تصور کند در این لیگ طولانی تیم من بتواند با پرسپولیس، استقلال و سپاهان رقابت پایاپایی داشته باشد، اشتباه می‌کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر، درمورد آمادگی تیم برای بازی فردا با توجه به شکست‌های اخیر و مشکلات موجود در تراکتور، اظهار داشت: درمورد مشکلات نمی‌توانم هیچ توضیحی بدهم. کار من فقط تمرین دادن تیم است و اگر بخواهید می‌توانم، درمورد تیم صحبت کنم. کار من مربیگری است و تیم بستن و بازیکن گرفتن نیست.

وی افزود: تیم برای بازی فردا کاملا آماده است. شروع لیگ مطابق انتظار ما نبود و با تیم‌های سختی بازی داشتیم که روی کاغذ از ما بهتر هستند اما تازه شروع لیگ است و 2 بازی گذشته است. اطمینان دارم نتایج بهتر خواهد شد. با توجه به تیمی که داریم، نتایج مورد انتظار را کسب خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درمورد اینکه آیا نمی‌خواهد مشکلات را به رسانه‌ها بگوید یا آنها را به باشگاه اعلام کرده است، توضیح داد: منظورتان از مشکلات فنی است؟

خمز درواکنش به این موضوع که آیا به باشگاه اعلام کرده تیم در خط حمله یا ... مشکل دارد، گفت: این کار من نیست.

وی در واکنش به این موضوع که با توجه به ارائه یکی از بهترین عملکردهای تراکتور در دوره حضور خودش در نیمه دوم بازی با شارجه آیا این روند رو به رشد را خودش نیز حس کرده و اینکه آیا با توجه به فهرست بازیکنان تیمش، تراکتور را جزء مدعیان قهرمانی و رقابت با پرسپولیس و سپاهان می‌بیند، گفت: کاملا با بخش اول این سوال موافق هستم. 

سرمربی تراکتور ادامه داد: باید پیشبینی کنم که می‌توانیم برای قهرمانی رقابت کنیم یا خیر. نمی‌توانم چنین کاری انجام بدهم زیرا کسی نمی‌تواند آینده را پیشگویی کند اما دوست ندارم فشاری روی تیم من بگذارند که درست نیست. نتایج تیم‌ها را هیچ وقت نمی‌توان پیشگویی کرد ولی اگر کسی  تصور کند در این لیگ طولانی تیم من بتواند با پرسپولیس، استقلال و سپاهان رقابت پایاپایی داشته باشد، اشتباه می‌کند. این روی تئوری است اما در عمل ممکن است هر اتفاقی بیفتد. کار ما کسب بهترین نتایج ممکن است.

خمز عنوان کرد: روی کاغذ فکر نمی‌کنم خوب باشد بخواهند فشاری روی تیم بگذارند و آمادگی این را نداریم که با بودن این فشار روی دوش بچه‌ها، جلو برویم. برای من خیلی راحت است که اینجا بیایم و دروغ بگویم که قهرمان می‌شویم اما عادت دارم در ابتدا دروغ نگویم و سپس واقعیت را مطابق آن چیزی که واقع بینانه نگاه می‌کنم، بگویم.

وی درمورد اینکه آیا اطلاع دارد هواداران و اهالی رسانه حامی‌اش هستند و فشاری رویش وجود ندارد، عنوان کرد: فکر می‌کنم با توجه به گذشت 2 هفته از لیگ خیلی زود است بخواهیم درمورد حمایت و این مسائل صحبت کنیم اما حس می‌کنم هواداران همچنان از تیم و باشگاه حمایت می‌کنند. باید واقع بینانه نگاه کنند که در 3 بازی گذشته با تیم‌هایی بازی کردیم که روی کاغذ برتر و بهتر از ما بودند. جایی مشکل به وجود می‌آید به تیم‌هایی که روی کاغذ ضعیف‌تر از ما هستند ببازیم. 

سرمربی تراکتور تاکید کرد: برای بازی با مس رفسنجان آماده هستیم یک بازی خیلی خوب ارائه بدهیم تا با یک نتیجه خوب از زمین بیرون بیاییم و آن را به هوادارانی که بابت باخت‌های اخیر خیلی ناراحت هستند، تقدیم کنیم. البته با یک برد می‌توانیم روند را عوض کنیم.

خمز درمورد اینکه  هوشنگ نصیرزاده اعلام کرده با نظر سرمربی تیم 2 بازیکن تغییر خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این مسائلی است که نباید با رسانه‌ها درموردش صحبت کرد و این کار اشتباه بزرگی است. اگر قرار است اتفاقی بیفتد، ابتدا باید بین خودمان صحبت کرده و پس از نهایی شدن به رسانه‌ها اعلام کنیم زیرا این خبرها به باشگاه و تیم آسیب می‌زند. اگر بازیکنان الان این خبر را ببینند، چه فکری می‌کنند؟ 

وی افزود: اشتباهی است که انجام شده و باید در این زمینه بهتر باشیم. چارچوبی که در آن چیزی گفته می‌شود، خیلی مهم است و باید این کار را انجام بدهیم.  باید زمانی انتخاب کنیم که کار نهایی شده و تصمیم خود را عملیاتی کرده‌ایم.

سرمربی تراکتور درمورد دلیل مشکل این تیم در انتقال توپ از هافبک به حمله، گفت: با این نظر موافق نیستم. کل نیمه دوم بازی با پرسپولیس را در زمین حریف بازی کردیم و همین طور در بیشتر دقایق نیمه دوم بازی با شارجه را در زمین این تیم بوده و موقعیت ایجاد کردیم. برای همین با این سوال موافق نیستم و منظورشان را متوجه نمی‌شوم. 

خمز درخصوص اینکه ظاهرا سعید آقایی را در اولویت دوم و سوم خود قرار داده در شرایطی که مدتی قبل حمایت تمام قدی از او داشت، عنوان کرد: به عنوان مربی وظیفه دارم از بازیکن تیم حمایت کنم. مشکلی که برای آقایی وجود داشت غیرورزشی بود که همه می‌دانید چه داستانی داشت. وظیفه من بود با حمایت از آقایی از تماشاگران بخواهم از او حمایت کرده و بابت اتفاقات گذشته این بازیکن را ببخشند اما این موضوع هیچ ارتباطی به بازی کردن یا نکردنش ندارد. به این دلیل تاکنون بازی نکرده که هنوز به سطحی نرسیده که به تیم کمک کند. مقداری زمان نیاز دارد و به همین دلیل بازی نکرده است.

وی درخصوص اظهارات محمدرضا زنوزی مبنی بر اینکه تراکتور بهترین تیم تاریخ را بسته اما خودش اعلام می‌کند سپاهان، استقلال و پرسپولیس روی کاغذ از این تیم بهتر هستند، گفت: قبلا به این سوال پاسخ دادم و دوست ندارم بار دیگر تکرارش کنم. این سوال را پیش از این هم پرسیدید و فکر می‌کنم یادتان باشد چه جوابی دادم. 

سرمربی تراکتور در واکنش به اصرار خبرنگاری که گفت این جواب‌ها قانع کننده نبود، تاکید کرد: مشکلی با جواب دادن ندارم اما نمی‌توانم هر روز جواب یک سوال تکراری را بدهم.

خمز در واکنش به اینکه مگر نمی‌گوید روی کاغذ این تیم‌ها بهتر از تراکتور هستند و در این حالت تیمش باید برای رسیدن به این حریفان، چه کاری انجام بدهد، گفت: همان کاری که همه تیم‌ها انجام می‌دهند. باید تیمی داشته باشید که با بهترین تیم‌ها نیز رقابت کنید.

وی در مورد غایبان تیمش در بازی فردا گفت: نادری مصدوم است و بهزاد سلامی هم زمان می‌برد تا به تیم بازگردد.

سرمربی تراکتور درمورد احتمال حضور مهدی عبدی مقابل مس گفت: هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار