کد خبر: 1180182
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
سرمربی تیم فوتبال شارجه امارات گفت: به تیم تراکتور احترام می‌گذاریم، اما آمده‌ایم فردا به مرحله گروهی راه یابیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، کاسمین اولاریو در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور، اظهار داشت: فردا بازی بزرگی برای ماست تا بتوانیم به مرحله گروهی صعود کنیم. به تیم تراکتور احترام می‌گذاریم، اما آمده‌ایم فردا به مرحله گروهی راه یابیم.

وی افزود: فوتبال به پول و هزینه ارتباطی ندارد و هر تیمی بهتر بازی کند، نتیجه بهتری کسب خواهد کرد. می‌خواهیم بزرگی تیم الشارجه را نشان دهیم و می‌دانیم در حضور تماشاگران حریف کار سختی در پیش داریم.

سرمربی تیم شارجه تاکید کرد: برای هر نتیجه‌ای آماده هستیم و نمی‌شود نتیجه را پیش بینی کرد. برای پنالتی‌ها تمرین نداشتیم، زیرا معتقدم پنالتی بیشتر به شرایط روحی تیم و بازیکن ارتباط دارد. چندی پیش یک بازی ما به ضربات پنالتی کشید و ۱۸ بر ۱۷ شد.

اولاریو عنوان کرد: قبلا در یک بازی تراکتور را بردیم و یک بار هم باختیم. به دنبال انتقام گیری نیستم. از فوتبال ایران خاطره خوشی دارم و جو فوتبال ایران مانند اروپا است. دوست دارم شاگردانم هم چنین جوی را تجربه کنند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی به چنین بازی‌ای می‌آیید، باید از هر لحاظ آماده باشید. با اکثر مربیان بزرگ جهان رقابت کردم و از هیچ مربی‌ای نمی‌ترسم. بازی تراکتور را در اردوی ترکیه آنالیز کردم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار