کد خبر: 1178242
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط مالی تیم ما خوب نیست و من مجبورم در این برهه صدای بازیکنان را به گوش مسئولان برسانم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از آنا، افشین پیروانی در مورد شرایط مالی بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان و اعضای تیم من را رازدار خود می‌دانند و اگر هر مشکلی داشته باشند با من در میان می‌گذارند و من هم سعی کرده ام همیشه برای حفظ آرامش تیم مشکلات را درون خودمان حل کنم، اما گاهی دیگر کاری از دست من بر نمی‌آید. شرایط مالی ما خوب نیست و من مجبورم که صدای بازیکنان را به گوش مسئولان برسانم. بازیکنان طلب‌هایی دارند و از طرفی دست باشگاه هم بسته است.

وی افزود: بازیکنان بار‌ها شده به خاطر نجابتشان و احترامی که برای حرف من قائل هستند اعتراض نمی‌کنند و تمرینات خود را برگزار می‌کنند، اما بهتر است هواداران بدانند که شرایط مالی خوب نیست و این تیم با سیلی صورت خودش را سرخ نگه داشته است.

سرپرست سرخپوشان ادامه داد: همه از بیرون فکر می‌کنند این سه قهرمانی که فصل پیش به دست آمد به همین راحتی بوده، اما خوب است بدانند که کسب سه قهرمانی و بعد هم دفاع از آن راحت نیست و باید به شرایط تیم رسیدگی کرد. کار سخت است و من وظیفه دارم که حرف دل تیم را بزنم تا به این وضعیت رسیدگی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار