کد خبر: 1177013
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پیامی، روز خبرنگار را به سفیران صدیق، و روشنگران عرصه اجتماعی و حافظان شفافیت تبریک گفت.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در پیامی سالروز هادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:  

(ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ)

۱۷ مرداد، بعنوان روز خبرنگار یادآور مجاهدت عزیزانی است که در جایگاه رفیع خبرنگاری، رسالت خطیری را بر عهده داشته و با مدد از قلم های پاک و صادق و توانای خود، روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را به ارمغان می آورند.

خبرنگاران این سفیران صدیق، و روشنگران عرصه اجتماعی و حافظان شفافیت، شغل شریف خود را با عشق و هنر درآمیخته و با سلاحِ سلامت نفس و قلم، در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل، و با دشواری‌های فراوان تلاش می‌‏کنند، تا آگاهی درستی از واقعیت های اجتماع را به افکار عمومی هدیه کنند.

امسال، روز خبرنگار با ایام اسارت اسرای مظلوم کربلا، بعنوان مجاهدان عرصه تبلیغ، خون و جهاد و شهادت و آزادگی و مردانگی مقارن شده است، همان خصوصیاتی که باید از گفتار و قلم شما خبرنگاران گرامی موج بزند، و این نهضت روشنگری، و ایجاد شور و شعور شما خبرنگاران در میادین مختلف، خدمت به اسلام، انقلاب و میهن عزیز اسلامی است.

آنچه امروز از همه رسانه‌ها و از جمله خبرنگاران سخت کوش درخواست دارم این است که در گام دوم انقلاب، قلم و رسانه‌ باید برای رسیدن به قله اخلاق و معنویت، پیشرفت و عدالت اجتماعی و نفی تبعیض و توصیه‌های فراقانونی تلاش مضاعف داشته باشند، قطعاً تحول همراه با جهش استان و رسیدن به نقطه مطلوب که آرزوی دست یافتنی همه مردم ما است، با کمک همه اهل قلم و خبرنگاران بصیر و بینا میسر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان وطن و حرم، و شهدای خبرنگار، بویژه شهید محمود صارمی، که شجاعانه جهاد کردند و پرکشیدند، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران فرهیخته که با تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی، و تراوش اندیشه و جاری سازی آن با قلم در جهت عینیت بخشیدن به اهداف بلند نظام اسلامی، تنویر افکار عمومی جامعه را رقم می‌زنند، تبریک عرض نموده و سلامتی و موفقیت فعالان حوزه رسانه را از خداوند منان درخواست می‌نمایم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار