کد خبر: 1176491
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
امارات، قطر و عمان هم درباره سفر به لبنان به اتباع خود، هشدار دادند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، در ادامه موج هشدار‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به شهروندان خود در رابطه با سفر به لبنان، مقامات امارات و قطر نیز هشدار‌هایی را در این‌باره صادر کردند. تمامی این هشدار‌ها در نتیجه درگیری‌های روز‌های گذشته در اردوگاه عین‌الحلوه صادر شده‌اند.

به گزارش روسیا الیوم، وزارت خارجه امارات با صدور بیانیه‌ای از شهروندان خود خواست که برای حفظ سلامتی خود از سفر به لبنان جلوگیری کنند.

سفارت‌خانه‌های قطر و عمان در لبنان نیز در بیانیه‌هایی از شهروندان خود که در لبنان به سر می‌برند خواستند که از مناطق درگیری در لبنان به دور بمانند و ضمن رعایت احتیاط لازم و توجه به دستورالعمل‌های صادره از مقامات محلی، در موارد اضطرار با سفارت‌خانه‌های متبوع خود در بیروت تماس بگیرند.

این در حالی است که پیش از این عربستان و بحرین با صدور بیانیه‌هایی از اتباع خود خواسته بودند که خاک لبنان را ترک کنند و کویت و آلمان نیز از اتباع خود خواسته بودند که از نزدیک‌شدن به مناطق درگیری خودداری کنند و احتیاط لازم را به خرج بدهند.

این هشدار‌ها در نتیجه درگیری‌های مسلحانه رخ‌داده میان گروه‌های فلسطینی طی روز‌های گذشته در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین‌الحلوه صادر شده‌اند؛ درگیری‌هایی که به کشته و زخمی‌شدن ده‌ها فلسطینی و آوارگی بیش از ۶۰ درصد از ساکنان این اردوگاه انجامید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار