کد خبر: 1176287
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسمات محرم امسال، گفت: بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم و شعله‌ عشق دیرینه ایران به اهل‌بیت، روزبه‌روز، برافروخته‌تر خواهد شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز نشسیت علنی امروز (یکشنبه 15 مرداد) مجلس شورای اسلامی،‌در نطق پیش از دستور،‌ گفت: مردم مؤمن ایران اسلامی، امسال بیش‌از گذشته و فراتر از پیش‌بینی‌ها، مجالس عزای سیدالشهدا را برپا کردند.

قالیباف ادامه داد: توطئه‌گران و دشمنان انقلاب که برای تضعیف این جلسات برنامه‌ریزی کرده بودند، بازهم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم و شعله‌ عشق دیرینه ایران به اهل‌بیت علیهم‌السلام روزبه‌روز، برافروخته‌تر خواهد شد.

وی اظهار کرد: از تمامی بانیان خیر، واعظان معزز، مادحین ارجمند و عموم خادمان برگزاری مراسمات عزای محرم امسال در سراسر کشور تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین به‌طور ویژه از تمامی سربازان و پاسداران و نیروهای جان برکف فراجا و سایر نهادها که با دقت و هوشمندی توطئه‌ها را خنثی کردند و آرامش و امنیت مردم را در مجالس عزاداری محرم امسال فراهم کردند تشکر می‌کنم و قدردان زحمات و ایثار آنان هستم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همچنین سالروز شهادت فرمانده متعهد و متخصص امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی را گرامی می‌دارم و به تمامی شهدای پرافتخار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار