کد خبر: 1176284
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
رسانه‌های غربی گزارش دادند که زلنسکی درک کرده که کشور‌های غربی وی را مجبور به مذاکرات صلح با مسکو خواهند کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، رسانه‌های غربی گزارش دادند که «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین کاملا این موضوع را درک کرده که کشورعای غربی وی را مجبور خواهند کرد که وارد مذاکرات صلح با مسکو شود.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز چهارشنبه گذشته نیز در گزارشی نوشته بود که زلنسکی به دیپلمات‌های خود اعلام کرده که با توجه به تشدید فشار‌ها برای ایجاد راهی برای گفتگو‌های صلح طی ماه‌های آینده، شرایط سخت‌تر خواهد شد.

ناظران سیاسی گزارش دادند که دولت اوکراین با مشکل حفظ حمایت کشور‌های غربی مواجه است، چون ضد حمله این کشور برای ارتش اوکراین بسیار سخت، خونبار و هزینه بر بوده و به نقطه امیدوار کننده‌ای نیز نرسیده و به همین دلیل کی‌یف نیازمند ایجاد همپیمانان جدید برای ادامه جنگ است.

شبکه آمریکایی «سی‌ان‌بی‌سی» به نقل از مقام‌های ناشناس گزارش داد رفتار «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین باعث آزردگی در واشنگتن شده است. زلنسکی حامیان آمریکایی خود را با نادیده گرفتن دستوراتشان و طرح خواسته‌های بزرگ‌تر عصبانی می‌کند.

زلنسکی ماه گذشته قبل از اجلاس ناتو در لیتوانی از رهبری این ائتلاف نظامی غربی انتقاد کرده و گفته بود، اینکه ناتو به رهبری آمریکا به اوکراین جدول زمانی برای عضویت نداده بی‌سابقه و بی‌معنی است. یک منبع مطلع به سی‌ان‌بی‌سی گفت: عصبانیت او انعکاس خوبی در واشنگتن نداشت و دولت آمریکا بسیار آزرده‌خاطر بود.

واشنگتن پست گزارش داد این مسئله انتقاد تند انگلیس را که معمولاً حامی بوده، در پی داشت و واشنگتن را به حدی عصبانی کرد که در نظر داشت حمایت خود از عضویت نهایی اوکراین در ناتو را پس بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار