کد خبر: 1175506
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۲۴۱ میلیون انواع وسایل نقلیه از ابتدای امسال تا پایان تیر در جاده‌های استان در حال تردد بودند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۳ درصد افزایش داشت‌.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران امروز درباره وضعیت تردد در جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بیش از ۲۴۱ میلیون انواع وسایل نقلیه از ابتدای امسال تا پایان تیر در جاده‌های استان در حال تردد بودند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در ۴ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶ درصد کاهش داشته و به بیش از ۲۰ میلیون ۳۳۴ هزار تردد رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران یادآور شد: یکی از عمده دلایل آمار تردد این بوده که سال گذشته بعد از سه سال کرونایی تقاضای انباشته شده‌ای از سفر داشتیم که در آن سال انجام شد به همین دلیل سال ۱۴۰۱ نسبت به سال‌های قبل و بعد شرایط خاص و پرترددی داشته است.

هاشمی با اعلام اینکه در این ۴ ماه به طور متوسط در هر ساعت در حدود ۵هزار و ۳۲۱ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بودند، تصریح کرد: این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۱ درصد کاهش یافت.

وی گفت: پُرترددترین ساعات روز معمولا بین ساعات ۱۷ تا ۱۹ بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار