کد خبر: 1175352
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
شماری از عناصر گروه تروریستی داعش یک کاروان نفتی دولت سوریه را در شمال این کشور هدف حمله قرار دادند و با نیروهای ارتش سوریه وارد درگیری شدند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، عده‌ای از عناصر تروریستی داعش، شامگاه دوشنبه، به یک کاروان نفتی سوریه در شمال این کشور حمله کردند.

یک مقام امنیتی بلندپایه به خبرگزاری «اسپوتنیک» خبر داد چند یگان از نیروهای ارتش سوریه به دنبال حمله داعش به کاروان نفتی مذکور در محور سلیمه به رقه در شرق استان حماه با تروریست‌ها درگیر شدند.

طبق این گزارش، کاروان یادشده که در حال حرکت به سوی پالایشگاه حمص بوده، مورد حمله عناصر داعشی قرار می‌گیرد و ۴ تانکر نفت نیز منفجر می‌شوند.

اسپوتنیک گزارش داد در پی این انفجار، ۲ راننده و ۲ نفر از همراهان آن‌ها جان خود را از دست می‌دهند و با تشدید درگیری، نیروهای نظامی مستقر در محل درخواست پشتیبانی می‌کنند.

براساس این گزارش، نیروهای کمکی اعزام‌شده به محل توانستند حمله داعش را خنثی کنند و چند تن از تروریست‌ها را از پای درآوردند و تعدادی دیگری را مجروح کنند.

منبع مذکور که اشاره‌ای نیز به نام او نشده، در ادامه افزود که عناصر داعشی به‌شدت مورد حمایت نیروهای آمریکا هستند که منطقه تنف و بیابان‌های اطراف آن را در شرق سوریه تحت اشغال خود دارند.

جنگنده‌های روسی چند روز پیش در قالب چند حمله هوایی مقرهای عناصر داعشی در بیابان‌های استان حماه و رقه را هدف حمله قرار داده بودند. به دنبال این حمله، چند مقر داعش و ماشین‌آلات آن‌ها منهدم شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار