کد خبر: 1173758
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
رئیس فراکسیون حزب الله لبنان در پارلمان در سخنانی با اشاره به بحران داخلی در سرزمین‌های اشغالی و شکاف روزافزون میان صهیونیست‌ها گفت که رژیم اشغالگر در حال تجربه بدترین روزهایش است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، محمد رعد رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در پارلمان لبنان وابسته به حزب الله در این باره تاکید کرد که دشمن اسرائیلی از جنگ هراس دارد و اعلام می‌کند که خواستار آن نیست چرا که در صورت وقوع چنین جنگی هزینه هنگفتی را متحمل خواهد شد.

رعد تاکید کرد: دشمن اسرائیلی اکنون در موقعیت نامناسبی قرار دارد و در بدترین روز‌های خود به سر می‌برد و سردرگمی که امروز این رژیم با آن مواجه است، نتیجه یک لحظه نیست، بلکه جلوه‌های عقب‌نشینی، شکست و ضعفی است که از زمان شکست رژیم صهیونیستی در لبنان شروع به نفوذ در بدنه این رژیم کرد و اعتماد صهیونیست‌ها را نسبت به خود و رهبران سیاسی و نظامی‌شان از بین برد تا اینکه امروز شاهد انفجار این وضعیت هستیم.

وی همچنین تاکید کرد: این یکی از دستاورد‌های استواری در مسیر امام حسین (ع) است.

رژیم صهیونیست در پی اقدامات جنجالی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و در راس آن‌ها لایحه جنجالی تغییرات قضایی با یک بحران و شکاف روزافزون میان صهیونیست‌ها مواجه شده است.

این بحران در پی اعتراض به لایحه تغییرات قضایی به بدنه ارتش رژیم صهیونیستی نیز نفوذ کرده و طبق اذعان فرماندهان صهیونیست، ارتش این رژیم دیگر قدرت مقابله با گروه‌های مقاومت در منطقه را ندارد و توان بازدارندگی خود را از دست داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار