کد خبر: 1173156
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
رئیس فراکسیون «الوفاء للمقاومة» وابسته به حزب‌الله در پارلمان لبنان تأکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی امروز ضعیف‌تر از آن است که باعث ترس در منطقه شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «محمد رعد» رئیس فراکسیون «الوفاء للمقاومة» در پارلمان لبنان بر ضرورت عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از تمامی اراضی این کشور تأکید کرد و گفت که این موضوع هرگز از فکر و ذهن مقاومت دور نبوده است.

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات علیه لبنان، در مرز روستای الغجر واقع در جنوب این کشور، سیم خاردار کار گذاشته و بخش شمالی روستا را به طور کامل تحت اشغال خود درآورد و به این ترتیب بخش شمالی این روستا به طور کامل از حاکمیت لبنان خارج شد.

بنابر گزارش شبکه المنار، رعد طی سخنانی در جنوب لبنان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای حفظ حاکمیت، آزادی و مقاومت لبنان در برابر هر گونه باج‌خواهی و وابستگی به بیگانگان گفت: «آن‌ها به هر طریقی می‌خواهند حاکمیت این کشور را نقض کنند گاهی از طریق سیاست پولی، گاهی سیاست دفاعی و گاهی نیز از طریق قضایی، خرابکاری و تروریسم، ما راه طولانی برای رسواسازی این شیوه‌ها و اثبات عمق آن طی کردیم و امروز برای ما مشاهده سستی و ضعف دشمن صهیونیستی کافی است، دشمنی که در زمان گذشته منطقه و ارتش‌های آن را می‌ترساند».

رعد همچنین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی بایستی آنچه در بخش شمالی شهرک الغجر کار گذاشته و حصارکشی کرده، برچیند و از تمامی اراضی لبنان عقب‌نشینی کند.

رئیس فراکسیون الوفاء للمقاومة گفت: «نقاط مورد مناقشه در اطراف خط آبی باید تمام شود، مرز‌های ما نیازی به ترسیم زمینی ندارد چرا که از زمان استقلال لبنان این مرز‌ها ترسیم شده و نیاز به توافق و تفاهم هم ندارد بلکه این مرز‌ها توسط سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده و دشمن نیز باید از آن پیروی کند و از مرز‌های ما خارج شود».

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار