کد خبر: 1172354
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
در پی حمله بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق پیرامونی دمشق، وزارت خارجه سوریه در بیانیه شدیداللحنی، این اقدام صهیونیست‌ها را به شدت محکوم کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای حمله بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در اطراف دمشق را به شدت محکوم کرد.

وزارت خارجه سوریه در این بیانیه اعلام کرد: پافشاری ارتش رژیم صهیونیستی بر تداوم ارتکاب جنایات تروریستی، نشانگر ناتوانی این رژیم و مزدوران آن از جمله داعش و جبهه النصره در تضعیف سوریه و ملت آن است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر با پرتاب موشک از سوی جولان اشغالی، برخی نقاط را در پیرامون دمشق هدف حمله هوایی قرار داد. این حمله، مصدومیت دو نظامی و برخی آسیب‌های مادی را در پی داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: تجاوز‌های جنایتکارانه اسرائیل، نه تنها به ناامنی منطقه می‌انجامد، بلکه خطری واقعی برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

وزارت خارجه سوریه افزود: سوریه این تجاوز وحشیانه اسرائیل را به شدت محکوم می‌کند و از سازمان ملل متحد و شورای امنیت می‌خواهد که با محکوم کردن این تجاوز و اقدام فوری جهت ملزم‌نمودن اسرائیل به توقف اجرای این سیاست‌های جنایتکارانه که نقض آشکار قوانین بین‌المللی، حقوق بشر و منشور سازمان ملل متحد است، به مسئولیت خود عمل کنند.

وزارت خارجه سوریه از کشور‌های غربی حامی رژیم صهیونیستی خواست که اجازه بدهند شورای امنیت به وظیفه خود جهت حفظ صلح و امنیت بین‌المللی و اتخاذ اقدامات لازم جهت پایان‌دادن به جنایات اشغالگران صهیونیست و همچنین بازخواست و مجازات مرتکبان این جنایات و تضمین عدم تکرار آن‌ها، عمل کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار