کد خبر: 1171944
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
رییس فدراسیون از پردرآمدترین فرد فوتبال ایران در سال گذشته پرده برداشت.

به گزارش جوان آنلاین از مشرق، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز در نشست با داوران درباره تبعاتی که اجرای سقف قرارداد‌ها و محدودیت برای ایجنت‌ها برایش داشته و خواهد داشت صحبت کرد. او همچنین با اعلام درآمد ۱۲۷ میلیاردی پرده از درآمد فوق نجومی یک ایجنت در فوتبال ایران برداشت.

تاج گفت: خیلی‌ها گفتند ماجرای سقف قرارداد‌ها و دلالی تبعات دارد، اما ما این کار کردیم. گفتند تبعاتش سنگین است، چون آن‌ها تیم و رسانه دارند. ولی هم ما هم هیات رئیسه و بقیه اعضا موافق انجام این کار بودند. وقتی درآمد نیست و کم است همه اقتصاددان‌ها می‌گویند باید هزینه را کنترل کرد. وقتی هزینه اندازه منابع نیست باید هزینه را کنترل کرد و ما این کار را کردیم. ما برای صدور مجور حرفه‌ای برای باشگاه دچار مشکل بودیم و با اغماض به شش باشگاه مجوز دادیم. می‌گوییم بازیکن خارجی نیاورید که بازی نمی‌دهید. جالب است همه مستقل و جدا این‌ها را به ما می‌گویند و بعد که ما انجام می‌دهیم انتقاد می‌کنند.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش اضافه کرد: همان‌هایی که می‌گفتند بازیکن خارجی بی کیفیت وارد ایران می‌شود، بازیکن آپشن قراردادش ده برابر مبلغش است حالا منتقد شده اند. ما تعیین تکلیف کردیم چرا که می‌دانستیم یک ایجنت ۴۴ بازیکن دارد. ایجنتی هست که سال گذشته ۱۲۷ میلیاردتومان از لیگ برتر سود برده. این‌ها بالاخره قدرت دارند و به ارکان فدراسیون فشار می‌آورند. در همه جا آدم دارند.

باید دید ارقامی‌که رئیس فدراسیون فوتبال درباره درآمد سالانه یک ایجنت در فوتبال ایران اعلام کرده چقدر می‌تواند با واقعیت همخوانی داشته باشد. هرچه هست این رقم آنقدر بزرگ هست که بتواند یک نفر را تبدیل به پردرآمدترین فرد فوتبال ایران کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار