کد خبر: 1171789
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
شهردار تهران با بیان اینکه رهبر انقلاب فرموده‌اند اهل حق، بصیرت دارند و به موقع اهل قیامند، گفت: این ویژگی‌ها امروز تماما در مجموعه سپاه و بسیج وجود دارد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، نشست شهردار تهران و فرماندهان بسیج شهری با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)، علیرضا زاکانی شهردار پایتخت، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری و فرماندهان بسیج در مجموعه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این نشست علیرضا زاکانی در سخنانی کوتاه گفت: ما آرمانگرای واقع‌بین هستیم، آرمان‌های فراروی ما منشا گرفته از نگاهی تمدنی است و ما برای رسیدن به افق تمدنی که پیش زمینه ظهور است، نیازمند بهره‌گیری از الگوهایی مانند شهدا و ترویج منش آنها در جامعه هستیم.
وی با بیان اینکه تهران ظرفیت‌های معنوی بسیاری دارد، تصریح کرد: یکی از تجلی‌های آن تشییع بی نظیر شهید سلیمانی بود که در این رویداد می‌توان حقیقت جامعه را به درستی دید. در برابر این حقیقت وظیفه ما سنگین است تا در برابر توطئه فرهنگی دشمنان منفعلانه عمل نکنیم.
زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جامعه برای پیشبرد اهداف خود نیاز به بسط ید دارد. این بسط ید را افرادی می‌توانند ایجاد کنند که دارای بصیرت، صبر و اخلاص هستند. 
شهردار تهران در پایان تاکید کرد: سال ۷۵ رهبر انقلاب ویژگی‌هایی را برای افراد اهل حق برشمردند. ایشان در این رابطه فرمودند اهل حق بصیرت دارند و به موقع اهل قیامند. این ویژگی‌ها امروز تماما در مجموعه سپاه و بسیج وجود دارد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار