کد خبر: 1170081
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
فرماندار اسلامشهر:
 فرماندار اسلامشهر گفت: زائران اربعین حسینی از هم اکنون برای دریافت یا تمدید گذرنامه اقدام کنند تا در روزهای منتهی به راه پیمایی اربعین با ازدحام متقاضیان در مراکز صدور گذرنامه مواجه نشویم.
محمدرضاعباسی

حسین حبیبی در نخستین جلسه ستاد اربعین شهرستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فعالیت در ستاد اربعین افتخاری است که باید قدر آن را بدانیم و فارغ از وظایف اداری برای خدمت به زائران حضرت امام حسین(ع) تلاش کنیم. وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات انجام شده توسط ستاد اربعین شهرستان در سال گذشته قابل قبول و خوب بود افزود: امسال نیز باید با همت مضاعف و رفع نواقص احتمالی سال گذشته برنامه ریزی مناسبی توسط کمیته های ستاد اربعین انجام شود.

رئیس ستاد اربعین شهرستان در ادامه با اشاره به اعزام ابتکاری زائران اربعین حسینی از اسلامشهر به مرز مهران در سال گذشته که با استقبال مردم نیز مواجه شد گفت: پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد تا امسال نیز بتوانیم زمینه اعزام زائران اربعین از شهرستان به مرز مهران را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: شناسایی، پشتیبانی و معرفی موکب های اسلامشهری که در مسیر پیاده رویی نجف تا کربلا مستقر شده و به زائران خدمات دهی می کنند نیز توسط ستاد اربعین انجام خواهد شد. گفتنی است در این جلسه احکام روسای کمیته های ستاد اربعین توسط فرماندار اسلامشهر به آنان اهدا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر