کد خبر: 1169995
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
گردان العیاش وابسته به گردان‌های عزالدین قسام از شلیک دو راکت از جنین به سمت شهرک صهیونیستی «شاکید» خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، شبکه عبری کان خبر داد که دو راکت از منطقه جنین به سمت شهرک صهیونیست‌نشین «شاکید» واقع در شمال کرانه باختری شلیک شده و ارتش این رژیم در حال بررسی این مسئله است.

گردان العیاش وابسته به گردان‌های عزالدین قسام خبر داد که موفق شده است این راکت‌ها را به سمت صهیونیست‌ها شلیک کند. هنوز جزئیاتی درباره خسارات یا تلفات احتمالی ناشی از این حملات منتشر نشده است.

خبرگزاری سوا ضمن نقل بیانیه گردان العیاش، به نقل از این گروه فلسطینی گزارش داد، در راستای آماده‌سازی و بر هم زدن معادلات در برابر دشمن صهیونیستی و در پاسخ به جنایات دشمن علیه ساکنان اردوگاه جنین، نیرو‌های العیاش شهرک شاکید را با دو راکت از نوع «قسام-۱» هدف قرار دادند.

به گفته این گروه، با وجود شرایط امنیتی پیچیده و حساس و کمی امکانات و تجهیزات، ما به تلاش شبانه‌روی ادامه خواهیم داد تا قدرت راکت‌های القسام را به دشمن صهیونیستی ثابت کنیم.

نیرو‌های مقاومت همچنین پنجم تیر ماه جاری از شهر جنین در شمال کرانه باختری ۲ راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کردند. برخی منابع فلسطینی خبر دادند راکت شلیک شده از نوع «قسام-۱» بوده که در چند متری «دیوار حایل» در کرانه باختری به زمین اصابت کرده است. در نوشته‌ای که در کنار پرتابگر این راکت قرار داده شده، آمده بود: «آنچه در راه است، بزرگتر است» و «کرانه باختری سپر قدس است.»

در کانال تلگرامی منتسب به گردان عیاش ضمن تایید شلیک این راکت، آمده است دو موشک به سمت شهرک صهیونیستی «رام اون» در غرب شهر جنین شلیک شده است. رسانه‌های صهیونیستی چهارم خردادماه نیز از شلیک یک راکت از کرانه باختری به سمت یک شهرک صهیونیستی خبر داده بودند و ادعا کرده بودند که این راکت پیش از رسیدن به هدف، در هوا منفجر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار