کد خبر: 1169339
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
نماینده ولی‎فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:
حجت الاسلام درویشی گفت: غدیر برای انتخاب مدیران در تراز جامعه اسلامی معیار و شاخصی همچون امام علی(ع) را به ما معرفی می‌کند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی، ظهر امروز در سلسله نشست‌های مجازی سازمان بسیج فضای مجازی لرستان که با موضوع «تبیین ابعاد رسانه‌ای و تبلیغی عید غدیر» ویژه طلاب و فعالان سواد رسانه‌ای برگزار شد، گفت: ما به‌عنوان افرادی که در مسیر غدیر حرکت می‎کنیم باید پیام‌های غدیر را بشناسیم و آنها را در زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی و حکومتی به کار بگیریم.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: غدیر برای انتخاب مدیران در تراز جامعه اسلامی معیار و شاخصی همچون امام علی(ع) را به ما معرفی می‌کند.

وی تأکید کرد: در جامعه اسلامی باید برای انتخاب حاکم، نماینده، مدیر، مسئول معیارهایی را که نبی مکرم اسلام برای انتخاب امام علی(ع) به‌عنوان امام و جانشین و حاکم جامعه اسلامی مدنظر قرار دارد الگوگیری کنیم.

حجت الاسلام درویشی با تأکید بر ضرورت الگوگیری از سبک و سیره اهل بیت عصمت و طهارت در زندگی فردی و اجتماعی خاطرنشان کرد: غدیر به ما می‎آموزد که برای اداره کشور در همه ابعاد باید افراد شایسته، مؤمن، متقی، خوش‌سابقه، خداترس، شجاع، دشمن‌شناس، پرهیزگار و مردمی انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه پیام غدیر این است که سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست،  عنوان داشت: غدیر به ما این پیام را می‎دهد که برای تداوم دین باید پیرو ولایت باشیم تا به مملکت ما آسیبی نرسد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه رمز پیروزی ما اتحاد حول محور ولایت است، اظهارکرد: اگر می‎خواهیم که حقیقت ولایت در جامعه ما ساری و جاری باشد باید حول محور ولایت حرکت کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار