کد خبر: 1168652
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
جنبش‌های حزب‌الله و أمل در نشستی بر گفت‌وگوی صادقانه برای خروج از بحران کنونی لبنان تأکید کرده و درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، جنبش‌های حزب‌الله و أمل در نشستی اوضاع لبنان و تجاوزات رژیم صهیونیستی در مرز این کشور و فلسطین را بررسی کردند.

این نشست با حضور سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله، وفیق صفا مسئول واحد ارتباطات و هماهنگی این جنبش و مصطفی فوعانی رئیس هیأت اجرایی جنبش أمل و احمد بعلبکی مسئول تدارکات مرکزی این جنبش برگزار شد.

حاضرین در این نشست بر گفت‌وگوی صادقانه و عمیق برای خروج از بحران کنونی و پایان دادن به خلأ ریاست جمهوری تأکید کردند و گفتند که هر گونه تلاش دیگری، تنها وقت تلف و عمیق‌تر کردن بحران است.

لبنان، از هشتم آبان  سال گذشته در پی پایان دوره ریاست‌جمهوری میشل عون، تاکنون با خلأ ریاست‌‌جمهوری مواجه بوده و پارلمان این کشور با وجود برگزاری چندین جلسه، هنوز موفق به انتخاب رئیس‌جمهوری توافقی نشده است.

بنابر گزارش شبکه المنار، در این نشست درباره تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی در چندین نقطه در مرز لبنان و فلسطین و نیز تجاوزات این رژیم در بخش شمالی روستای الغجر و بلندی‌های مزارع شبعا هشدار داده شد.

حاضرین در این نشست همچنین به مبارزان فلسطینی در جنین و ملت مقاوم فلسطین درود فرستاده و بر ایستادگی در کنار ملت فلسطین و مقاومت به حق و شریف آن تأکید کرده و از همه آزادگان جهان خواستند تا از این ملت حمایت کنند.

تجاوز گسترده و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به شهر جنین از بامداد روز دوشنبه (۳ جولای) آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تجاوزی که علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در جنین و اسارت ۱۲۰ فلسطینی، موجب شهادت ۱۱ نفر و جراحت ۱۰۰ تن دیگر شده که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

به دنبال تجاوز رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، بعدازظهر روز سه‌شنبه یک عملیات استشهادی در تل‌آویو انجام شد. منابع صهیونیستی از وقوع یک عملیات زیرگیری با خودرو در تل‌آویو خبر دادند و اشاره کردند که در این عملیات ۱۰ نفر مجروح شده‌اند که حال ۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار