کد خبر: 1168542
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
راهپیمایی کنندگان در صنعا ضمن تأکید بر حمایت از مقاومت، خواستار قطع روابط با سوئد، آمریکا و رژیم صهیونیستی و تحریم آنان شدند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، امروز راهپیمایی باشکوهی در همبستگی با ملت فلسطین و نیز در محکومیت هتاکی به قرآن کریم در صنعا پایتخت یمن برگزار شد. راهپیمایان یمنی ضمن تأکید بر حمایت از مقاومت، خواستار قطع روابط با سوئد، آمریکا و رژیم صهیونیستی و تحریم آنان شدند.

خیل عظیم راهپیمایان یمنی، امروز سه‌شنبه، با حضور در خیابان‌های صنعا، پایتخت یمن، در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت هتک حرمت قرآن در سوئد دست به تظاهرات زدند.

در بیانیه پایانی این راهپیمایی آمده است: تجاوز جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به اردوگاه جنین را که به شهادت و زخمی‌شدن ده‌ها فلسطینی انجامیده، به شدت محکوم می‌کنیم.

راهپیمایان یمنی، پشتیبانی و حمایت آمریکا را عامل گستاخی رژیم صهیونیستی در حمله نظامی جنایتکارانه به اردوگاه جنین و تداوم جنایات صهیونیست‌ها در حق ملت فلسطین دانستند.

مردم یمن در این بیانیه با اشاره به سکوت سؤال‌برانگیز و ننگین جامعه بین‌الملل در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند: این سکوت دلیل اصلی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین است.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، تکرار شکست و پشیمانی صهیونیست‌ها در هجوم به جنین را حتمی دانستند و رویارویی شجاعانه گروه‌های مقاومت فلسطین با اشغالگران صهیونیست را ستودند.

یمنی‌ها با تأکید بر موضع پایدار و اصولی ملت یمن در حمایت از ملت فلسطین و جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی، از امت اسلام و کشور‌های عربی خواستند که با شکستن سکوت خود، به شکل عملی از ملت فلسطین حمایت کنند. در این بیانیه سازمان‌های بین‌المللی به محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در حق ملت فلسطین، فراخوانده شده‌اند.

همچنین راهپیمایان یمنی، با محکومیت شدید سوزاندن قرآن کریم در سوئد، این اقدام را جنایتی بزرگ قلمداد کردند که اسلام، مقدسات و امت اسلام را هدف گرفته است.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی اعلام کردند: لابی‌های صهیونیستی مسلط بر اروپا و غرب در پس جنایت قرآن‌سوزی هستند. این اقدام، جنایتی بزرگ و نابخشودنی است که نباید در برابر آن سکوت کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: باید در برابر دولت جنایتکار سوئد، مواضع و اقدامات عملی شدید اتخاذ شود. ما، امت اسلامی را به تحریم کالا‌های سوئدی، آمریکایی و اسرائیلی دعوت می‌کنیم و از کشور‌های اسلامی و عربی می‌خواهیم که روابط دیپلماتیک با آن‌ها را قطع کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار