کد خبر: 1168046
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که تنها راه برون‌رفت از بحران انتخاب رئیس جمهور لبنان، گفتگو و توافق گروه‌های سیاسی این کشور است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که ریسمان ائتلاف‌های مقطعی و وابسته به شرایط، به ویژه ائتلاف‌هایی که حاضران در آن، هم‌راستا نیستند و تزلزل دارند، خیلی زود تحت همان شرایط از هم خواهد گسست.

قاووق با تأکید بر لزوم توافق گروه‌های سیاسی لبنانی در خصوص انتخاب رئیس جمهور لبنان افزود: تنها فرصت واقعی حل‌وفصل مشکلات لبنان، نجات کشور و برون‌رفت از بحران انتخاب رئیس جمهور، دستیابی به یک راه‌کار توافقی است.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، با اشاره به پایبندی حزب‌الله نسبت به نامزد پیشنهادی خود جهت تصدی پست ریاست جمهوری لبنان ادامه داد: نامزد ما برای ریاست جمهوری یک نفر است، اما احزابی که ساز مخالف می‌زنند، نامزد‌های متفاوت و پراکنده‌ای دارند. مواضع ما ثابت است، اما مواضع آنان هر روز تغییر می‌کند.

وی در رابطه با ادعا‌های مطرح‌شده در خصوص تلاش برای تغییر ساختار و نظام، گفت: ادعای مطرح‌شده در خصوص تلاش برای تغییر ساختار و نظام تنها با فرار از منطق گفتگو، صورت پذیرفته است؛ حال آن‌که تنها راه خروج از بحران جاری کشور، گفتگوست.

قاووق ادامه داد: هنگامی که برخی، گفتگو را رد می‌کنند، معنی آن این است که دستیابی به راه حل را نپذیرفته‌اند و نتیجه این اقدام آن‌ها گسترش بحران جاری و رنج‌های مردم لبنان خواهد بود.

همچنین عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد گفت: اجازه هتک حرمت قرآن کریم، دشمنی و تعرض به مقدسات امت اسلام و پیام آسمانی اسلام است.

وی افزود: چرا آزادی بیان تنها در هدف قراردادن اسلام، قرآن و پیامبر اسلام عملی می‌شود و هنگام محکوم‌کردن جنایات اسرائیل کارآیی ندارد؟!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار